Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar omgeving Breda wij naar Provincie Utrecht/Gelderland

Gepost door woning 
U naar omgeving Breda naar een grote woning met 4 slaapkamers en een zolder. Wij naar de Provincie Utrecht Gelderland.Winkels en scholen op loopafstand. Wij willen graag een woningruil doen met een soortgelijke woning met minimaal 3 slaapkamers en een zolder. Verder hebben wij niet zoveel wensen en in onderling overleg is er veel mogelijk. Reactie graag mer mailadres of telefoonnr.
SAL
Re: U naar omgeving Breda wij naar Provincie Utrecht/Gelderland
08 mei 2013 14:03
Hoi ik woon ik Kanaleneiland in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
heeft u ook een voor en achter tuin?en wat is de huur? ik heb een 5 kamer tussen woning dus woonkamer 4 slaapkamers en een grote zolder met vaste trap de zolder is in tweeen gedeeld met een voorzolder voor de spullen en daar achter een 5 e slaapkamer, ik heb een voortuin en een achtertuin met schuur,vlakbij het centrum en scholen en speeltuintje voor de kids ik woon zelf in de provincie utrecht, ( Baarn ) de huur is hier 600 euro,
ik hoor graag van u,
mvg brenda
Wij hebben een voor en achtertuin. Dicht bij een winkelcentrum en scholen ook voortgezet onderwijs op loopafstand. De huur is 580 euro. Wij hebben ook 4 slaapkamers. Graag een mail met uw mail adres retour.

Met vriendelijke groet
Re: U naar omgeving Breda wij naar Provincie Utrecht/Gelderland
19 september 2013 22:14
hoi ,u wilt ook ruilen voor Doesburg? 3slaapkamer 1 groot woonkamer +hal+2 balkonen eerste verdiping apartement om hoek €325 p/m aanbod,mijn nummer is 0687277925 Gr Morteza
hallo, ik heb een mooie eengezinswoning met 3 grote slpk 2wc tuin schoor en ook mooie omgeving in gelderland dichtbij duitsland meer infor graag me bellen :0644927728


groet farida
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: