Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wie wil naar Akersloot wonen???

Gepost door kathy 
ik heb 4kamer woning in amsterdam
kunt u geef mij uw contact nummer of email adres?
contact nummer 0615012004 of email ba_song77@yahoo.com
Hallo kan ik meer informatie over uw woning krijgen.
en welke woning zoekt uw
mijn email adres is renda200@hotmail.com
Hallo Kamal
welke soort woning zoek jij ?
ik woon in alkmaar in een apartemeent 2e verdebing
het huis heeft 2 kamer een grote slaap kamer en een grote woon kamer
Met nieuwe keuken ,balkon,cv,wc, doucheen kelder beneden.
het totale huur per maand is 315 euro
in de buurt apotheek,bibliotheek,park ,scholen, winkels, huis artsen, bus halteen, vrij parkeren in de straat
ik zoek woning in amsterdam of amstelveen
mijn email adres is renda200@hotmail.com
mijn nummer is 0684841610.
Groetjes
ik woon in Akerskoot (begane grond) en hier ik heb 3 kamers, keuken, douchecabine, berging voor 10 fietsplaatsen, achtertuin met eigen ingang via hek, park / groenvoorziening, parkeerplaatsen, nabij scholen, bushalte (3 min) winkels, huisarts en tandarts (5 min) apotheek, bibliotheek en gym, handbal meervogels, tennis, voetbal, mooi wandelen plaats, restaurants, water, spelevaren, hotel 4 sterren in de buurt. het is een heerlijk rustig en mooi plaats. Het is een kindvriendelijk wijk en wat ook geschikt voor ouders. Buren zijn erg aardig en behulpzaam. Het huur is 409/- en de energie kosten zijn erg laag. ik wil graag naar dichtbij Zaandam of Amsterdam.
Re: wie wil naar Akersloot wonen???
01 mei 2013 13:56
Beste Kamal

Heeft u ook misschien interesse in een nieuwbouwwoning (2010)eengezins 4 kamer met een hele grote zolder die wij gebruiken als 4e slaapkamer en een hele grote achtertuin op het zuiden. In Assendelft (Seandelft) vlakbij Zaandam en Krommenie. Huur is €671.
Ik wil graag naar Amsterdam.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/05/2013 13:57 door znbir@hotmail.com.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: