Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil

Gepost door jolanda 
woningruil
19 april 2013 12:25
hallo woon in bilthoven in een 5kamerwoning wil graag verhuizen naar utrecht of vleuten in een 5 of4 kamer
woning wie wil graag met mij ruilen.
SAL
Re: woningruil
08 mei 2013 14:28
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te Utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
Re: woningruil
08 mei 2013 23:47
Ik heb een 4 kamerwoning bij het centrum van Utrecht. U kunt mij mailen : sabina_goodluck@live.nl
Re: woningruil
15 september 2013 10:41
Hallo,

Ik heb een nieuwbouw woning van november 2012 met drie kamers die ik wil ruilen. Hieronder vindt u wat informatie over de woning.

Huur: € 628,68
Woningcorporatie: Volksbelang Wijk bij Duurstede
Aanwezig: cv, berging, voortuin, achtertuin, ondergrondse vuilcontainers, bushaltes, kindvriendelijke, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen en winkels.



Een mooie nieuwbouw woning in Wijk bij Duurstede. De woning is opgeleverd in november 2012. De woning heeft een ruime achtertuin met een schuur. De tuin loopt door aan de zijkant tot aan de voorkant. Het betreft een hoekwoning op de begane grond. De woning heeft 2 slaapkamers, 1 grote en 1 kleine. In de grote slaapkamer bevindt zich een deur die naar de tuin leidt. De gehele woning is wit geverfd en is dus verf/ behang klaar, ook de plafond. Alle deuren zijn ook nieuw, die hoeven ook niet geverfd te worden. De vensterbanken in de woning zijn van kunststeen antraciet. De woning is goed geïsoleerd met dubbel glas dus de energiekosten zijn ook laag in de woning. De woning heeft een washok/berging, een grote douche met ivoorzwarte vloertegels en witte wandtegels tot aan de plafond. Een ruime woonkamer met open keuken. In de keuken bevindt zich een inbouw afzuigkap en een grote raam met een deur om naar de zijkant van de tuin te komen (overdekt terras). De keuken is ook nieuw geplaatst door Bruynzeel. De keukenwerkblad is van kunststof donker antraciet. De wijk is een nieuwbouw wijk gebouwd in een Romeinse stijl. Het is er rustig en kindvriendelijk. Winkels zijn in de buurt, bussen zijn in de buurt, scholen zijn in de buurt, banken en huisartsen zijn in de buurt etc.
Re: woningruil
22 oktober 2013 11:37
Hoi Jolanda,

Zoek je nog?
Ik heb een eensgezinswoning met tuin in de bomenbuurt Utrecht. Woonkamer, 3 slaapkamers en zolder met stahoogte in het midden. Sociale huur.
Ik wil graag naar Bilthoven, wel sociale betaalbare huur.

Ik hoor het graag,
Groet Marija

Marijalupi@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: