Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amersfoort naar Utrecht

Gepost door Ikram 
Amersfoort naar Utrecht
08 april 2013 16:33
WIE wilt ruilen? Ik heb een nieuwbouwwoning in Amersfoort, wil graag naar Utrecht!
Re: Amersfoort naar Utrecht
08 april 2013 17:02
he meid,
zou je mij wat meer info over jou woning kunnen mailen naar : sociaal22@hotmail.com
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 11:14
Hallo ikram ik ben marina. Ik heb een nieuwbouw flat met lift 2011 okt af 4 de etage. In utrecht kanaleneiland Mail mij damiannwill@hotmail.com
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 11:23
Hallo Ikram,


Ik bied een mooie en grote appartement aan in Beverwijk.

mvg
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 12:30
sorry ik wil graag een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers
Hallo,

ik heb een eengezinswoning

[#$%&]

heeft u ook intresse??

Groet
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 15:18
Hallo,

Het appartement heeft ook 3 zeer ruime slaapkamers.
Ik kan uw foto's doormailen.


groetjes
Heeft u een verdieping?
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 18:06
Het is de 3e verdieping. Parkeerruimte en groenvoorziening. Winkels dichtbij ook dichtbij station.
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 19:36
Nee sorry succes met verder zoeken!
Re: Amersfoort naar Utrecht
26 april 2013 23:03
he meid ,

zou je mij willen mailen : sociaal22@hotmail.com
Heeft u wel een op www.ruilenverhuis.nl gekeken.
Dit is de enige web site waarop particulieren kunnen zoeken in het aanbod maar ook in de woningwensen van andere.
Zoek daar meteen wie er naar Amstersfoort of Utrecht wil verhuizen en zie wat ze zelf voor woning aanbieden. Een krachtig concept.
Meer info, zie zelf maar even op www.ruilenverhuis.nl

P.s. : Sinds kort kun je daar ook je woning ruilen tijdens de vakantie periode
SAL
Re: Amersfoort naar Utrecht
08 mei 2013 14:18
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
SAL
Re: Amersfoort naar Utrecht
08 mei 2013 14:49
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te Utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je je ka mij mailen loukili_nadia@hotmail.com
Hallo,

bedankt voor je interesse maar ik ben opzoek naar een eengezinswoning met tuin. Ik sta open voor een driehoeksruil.

Groetjes
k
Re: Amersfoort naar Utrecht
16 mei 2013 17:37
Hi Ikram

Kan je wat meer vertellen over je woning
Ik heb een eengezinswoning in Maarssenbroek.
Net buiten utrecht
hallo ik woon zelf in wijk bijduurstede provincy utrecht .een gezienswoning.hebt u interreseerd? kunt u me bellen of maillen naar almira815@hotmail.com
hallo ik woon dicht bij het centrum in Wijk bij duursetede provincy utrecht .ik heb 3 slaapkamers en een groote zolder .De woonkamer en keuken samen. twee toiletten met een douche. Voor tuin met achter tuin wat vind je
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: