Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik naar de kust jij utrecht

Gepost door Woningruil 
Hallo wie wilt ruilen? Ik wil naar de kust voorkeur Noordwijk. Ik bied een 4 kamerwoning vlakbij het centrum van Utrecht.
Hallo,

Ik woon in Zeeland, stad Terneuzen. Grenst aan de Westerschelde. 4kamer eengezinswoning in een rustige buurt.
Heb je een nieuwbouwwoning en een zolder? Met in totaal 4 slaapkamers? Is het vlakbij de zee?
Afstand naar de strand van Breskens bijvoorbeeld is 20 kilometer, je kan ook met de bus. Bushalte is op 2 min loopafstand. We hebben 3 slaapkamers. Twee grote met ingebouwde kasten en een kleine. Grote zolder met vlizotrap. Helaas geen nieuwbouw. Huur is 526. De keuken is onlangs gerenoveerd. De buurt is zeer kindvriendelijk, speeltuinen, basisscholen, bushaltes, winkelcentrum, middelbare school en sportcentra allemaal op loopafstand bereikbaar.
Wilt u foto's van het huis sturen? Kan je van de zolder ook een kamer maken?

Jimmyrosenberg2@hotmail.com
Heeft u ook een raam op de zolder?
Ik heb u een mailtje gestuurd.
Ik heb nog niks ontvangen. Probeer deze multimixstudio@live.nl
Heeft u mijn mail ontvangen?
groetjes
De foto's zien er goed uit. Alleen we moeten er goed over nadenken.
Ja dat is begrijpelijk. Van Utrecht naar Terneuzen is natuurlijk wel een grote verandering. Maar als u nog vragen heeft over de woning of over wonen in Terneuzen/zeeland kunt u altijd mailen.

groetjes
Heeft u nog interesse?
Re: Ik naar de kust jij utrecht
13 april 2013 22:15
Hallo,

Ik heb een 4kamer woning in IJsselstein met een grote tuin op het zuiden en wil graag naar de kust wegens ziekten van mijn man. Ijsselstein
is een klein en oud stadje net 20min. vanaf Utrecht.

Ik heb wel spoed bij deze ruil. Mijn telefoon no. 0648170748.

Met vriendelijke groet.

Stephney Botha
Ik heb u een mailtje gestuurd!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: