Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag

Gepost door dolliemaria@msn.com 
Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
25 maart 2013 22:59
Hoi,

Ik heb een 4kamer eensgezinswoning nieuwbouw van 13 jaar en betaald huur van 655 euro. Ik wil graag ruilen voor een mooie woning in
Rotterdam, Amsterdam, Den Haag...

Ik wil het graag snel doen, 1 April ? Bel mij op 0624554957

Graag hoor ik van u.

Stephney
ik heb een woning in amsterdam noord

ik weet niet precies wat u zoekt ik heb een etage woning derde verdieping met 3 ruime slaapkamers een ruime gesloten keuken en ruime woonkamer aparte douch en wc

Ik hoor graag van je en ook het adres van je huis kan ik effe kijken op google maps

gr samy
hallo,ik heb apartament met 4 kamers,en zolder grote als de apartament zelf,ik woon in amersfoort,als u denkt dat toch voor u iets is,hoor ik graag-gr.
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
07 april 2013 23:09
hallo

heb en 3kamer woning in rotterdam zuid
Hallo,

Bent u nog op zoek?

Ik ben niet in de gelegenheid op dit moment om u te bellen, vandaar even snel een mailtje.
Ik heb een benedenwoning in een dorps gedeelte van Den Haag.
het betreft een 3 kamer appartement met tuin op de voor en achterzijde. De voorkant is op het zuiden.

Wij zouden graag naar utrecht/ijsselstein verhuizen en uw aanbod klinkt goed!

Mocht u nog op zoek zijn (het is helaas na 1 april) dan lees ik dat graag! smiling smiley

Groet, Niki
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
13 april 2013 22:25
Hallo Niki,

Ik heb zeker interessen in je woning en wil snel verder praten. Ik ben te bereiken op 0648170748.

Mvg.

Stephney
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
13 april 2013 22:28
Hoi,

Ik heb graag meer informatie over die buurt en per wanneer wil je ruilen. Gr. Stephney
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
13 oktober 2013 10:03
Geachte,



Zelf ben ik woonachtig in Rijswijk net naast den haag.
Ik woon in een flatje op 2 hoog in de wijk steenvoorde. Deze wijk is zeer prettig om te wonen met veel gezinnen en kinderen. Op 2 min loopafstand heb je de winkels die nodig zijn zoals de apotheek, supermarkt etc. Op loopafstand zitten 2 basisscholen en het openbaarvervoer. Het is een zeer groene wijk en op 5 min lopen ligt een park,met speeltuinen voor de kinderen. En achter het huis een hele grote gedeelte achtertuin. 5 min lopen en je staat in de Bogaard wat hier het winkelcentrum is en op 7 min lopen het treinstation. Alles is lopend of eventueel fietsend te bereiken. De woning zelf was oorspronkelijk een 4 kamer woning met 3 slaapkamers echter had de vorige bewoner deze doorgebroken en wij hebben omdat wij 2 kids hebben er weer een 3e slaapkamer in geplaatst. Deze kan naar wens ook weer makkelijk afgebroken worden. Wij vonden het wel een hele uitkomst. De woning heeft een net gerenoveerde douche en toilet en de keuken word nog gerenoveerd door de woningbouw.

Beide kanten van het huis hebben grote raampartijen en radiatoren met moederhaard. In de 2 slaapkamers die aan de gang grenzen en de keuken en gang ligt laminaat en in de woonkamer en slaapkamer tapijt. Deze ligt gewoon los dus is makkelijk weg te halen maar wij nemen het in principe niet mee.

Er is helemaal beneden een grote kelder. En de buren zijn allemaal zeer aardig en niemand heeft last van elkaar.

De huur prijs is 502 euro per maand en je kunt service abonnement afsluiten zodat de woningbouw alles komt maken als het kapot is.
Huurtoeslag is ook mogelijk.

Ook heeft de woning een eigen geiser die wij gewoon achterlaten deze is net nog nagekeken en schoongemaakt.

Wij willen naar omgeving Utrecht omdat ik hier geen familie meer heb en in Utrecht zit mijn schoonfamilie.

Ik hoop snel van u te horen

Met vriendelijk groet

AG Wittkampf
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
08 januari 2014 11:39
Ben u ook geintresserd in den haag bjj het strand
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
29 juni 2014 01:27
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
Hoi,
Ik heb een mooie 4 kamerwoning met inbouwkeuken op 1 hoog in amsterdam noord .
Hoor graag van u!!!!!!
U kunt mij mailen
Nette 3 kamer appartement in Maassluis met lift. heb je intresse?
Hoi,
Ik heb een mooie 4 kamerwoning op 1. Hoog met inbouwkeuken.
Alles in de buurt, basisscholen, winkels, openbaar vervoer in Amsterdam noord
Ik hoor het graag van je als je interesse hebt????
Groet naima
hallo ik ben lavdija op zoek naar woning ruil ik heb een woning in amsterdam noord 3 kamers bendenhoek woning de huur is 560 pm
Re: Ijsselstein ruilen met Amsterdam, Rotterdam, Den Haag
11 januari 2016 14:15
Ho ik heb een etage woning in den haag drie slaapkamers ben op zoek naar woning in amsterdam
lasix water pill
pIyALdRynZfAS
21 september 2016 02:13
lasix 100 mg
OVyyeWjjwzopEzclh
06 januari 2017 02:40
lasix
AbAfIOeCxv
09 januari 2017 01:46
lasix 10 mg
mDKFawaHISP
09 januari 2017 11:53
triamterene
PFsgSrJTMDHjteJecG
15 februari 2017 01:20
lasix on line
DAGjNxHZTQKp
29 maart 2017 01:07
buy lasix water pill
loZFEcvzeAJmK
10 juni 2017 11:57
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: