Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Aangeboden leuke eensgezinswoning

Gepost door Kamminga 
Hallo,
Wie wil met mij een woning ruilen. Ik woon zelf in Alblasserdam in Zuid-Holland. En ik wil zelf in Noord-Holland wonen. Mijn eerste etage met een woonkamer en een open keuken en een opbergruimte en een toilet met een achtertuin. Tweede etage drie slaapkamers en een douche mijn douche is klein. Derde etage is een zolder met een vliezer trap en winkel centrum is hier om de hoek het is een kindvriendelijk wijk . er stopt een bus hier richting rotterdam 10min reizen ook naar rotterdam Ik zou dol blij zijn als jij met mij wil ruilen.


Ik ben te bereiken op telefoonnummer : 0616136880 of via mail ikram_elidrissi@live.nl
Gr ikram.
Lin
Re: Aangeboden leuke eensgezinswoning
06 januari 2014 22:00
Hallo Ilona wij hebben intresse in uw eengezinswoning in mijdrecht.wij hebben een eengezinswoning de meern wijk Veldhuizen 3 slaapkamers6,9,16m2.zolder met vaste trap tuimelraam,cv.voor en achtertuintje.grote douche met 2de wc. Huur 680,00 naar inkomen huursubsidie,
Lindavosmeer@hotmail.com
Hallo, bent u nog steeds op zoek naar woningruil? Ik heb een kleine eensgezinswoning in Purmerend en ik wil graag naar Houten.
Ik ben bereikbaar op nr 0299841866
Hallo heb jullie woning gezien op woning ruil
Er stond bij hoef niet perse in utrecht te zijn ik woon in tilburg zuid hebben jullie daar ook intressen in
Is mischien wat weinig info maar als jullie interesse hebben lees ik het graag
0684542454
Mvg jan
Hoi wil je niet na rotterdam oud ijsselmonde
Re: Aangeboden leuke eensgezinswoning vlakbij hoorn wil graag naar houten
03 juni 2014 16:10
Iemand interesse in een woning in Purmerend, Amsterdam nieuw west of Den Haag?? Hoor het graag!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: