Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Wij naar Amsterdam U naar nieuwbouw eengezinswoning in Seandelft (Assendelft)

Gepost door znbir@hotmail.com 
Woningruil Wij naar Amsterdam U naar nieuwbouw eengezinswoning in Seandelft (Assendelft)
04 maart 2013 16:36
Zelf heb Ik een 4 kamer eengezinswoning met een grote zolder die als 4e slaapkamer wordt gebruikt een grote achtertuin. Het is een nieuwbouw woning opgeleverd in november 2010. Het betreft een sociale huurwoning. Het ligt in de nieuwe gedeelte van Assendelft,Seandelft,vlakbij Zaandam en Krommenie. De rekenhuur is ¤664 en de bruto huur is ¤671 en huurtoeslag is mogelijk. Bij een ruil gaat de huur niet omhoog dit heb ik na gevraagd bij mijn woningbouw. Goede openbaarvervoerkaart verbinding zowel trein als bussen,goede scholen in de buurt en winkelcentrum.

We zijn op zoek naar een huis met 5 of meer kamers. Het liefst eengezinswoning, maisonnette of op eerste etage, als hoger met de lift. 4 kamer eengezinswoning met zolder mits met vaste trap is ook mogelijk . Het liefst in Amsterdam -West,Oost of Amstelveen (Buurt Bankras). voor andere buurten sta ik ook open behalve Noord.Driehoeksruil is ook mogelijk.


Voorwaarden verhuurder: Min met 3 personen en huurgrens 34000, het is een socialewoning recht op huurtoeslag



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/08/2013 16:45 door znbir@hotmail.com.
Ik heb interesse.
Wat voor woning heeft en waar? U kunt me ook mailen op mijn mail adres:znbir@hotmail.com.
HOI<
ik woon in almere ik heb 5 kamers zolder,achtertuin,voortuin,
ik woon in het centrum alles in de buurt huur 875 geen huur subsidie woning bouw alliantie het is een vrijsector woning maar mag ruilen.
Re: Woningruil Wij naar Amsterdam U naar nieuwbouw eengezinswoning in Seandelft (Assendelft)
12 augustus 2013 16:46
Wortelenpad 3 Zaandam. We hoeven niet te ruilen. Je kan kopen, dan zijn maandlasten niet hoger dan jullie huurprijs denk ik, 700-800 euro, (!) of huren met leegstandvergunning voor 925 euro , of kopen voor bodemprijs, want we zijn gigantisch gezakt, en willen er voor jullie nog 15.000 extra afhalen. moesten er vanaf,wij wonen in andere stad nu. Wij kunnen jullie helpen met het rondkrijgen van hypotheek, dan zijn de hypotheeklasten niet hoger dan jullie gevraagde huurprijs. Huizenprijzen stijgen weer.Wij hebben er 20 jaar heerlijk gewoond en 2 kinderen opgevoed, school om de hoek, rustig buurtje, doodlopend straatje, hele grote tuinen en schuur! Helemaal opgeknapt, onderhouds arm door kunststof, zeer lage stook kosten, grote ruimte, waren vroeger 2 huizen, echt een buitenkans! mail bart_van_heerden@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: