Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Purmerend naar......... Spoed!!

Gepost door Pauline & Kids 
Purmerend naar......... Spoed!!
22 februari 2013 13:49
Ik zou graag naar een andere woning willen met 4 slaapkamers of 3 slaapkamers en zolder. Ik heb zelf een 4 kamerwoning dus 3 slaapkamers zonder zolder. Scholen, winkels, ov en groenvoorzieningen binnen handbereik. Wel moet het 1 en ander gedaan worden. Zoals 1 kamer moet nog behangen worden en een schilderbeurt. Kinderrijke buurt doch lekker rustig. Vrij grote voor- en achtertuin. Huur is 565 euro. Verder heb ik niet veel eisen, maar scholen in de buurt zou wel fijn zijn. En graag in Noord Holland
Hallo Pauline,

Ik las net uw advertentie en ik heb een vraag aan u, waar woont uzelf, ik woon in Purmerend aan de Mercuriusweg alleen ik woon wel 10 hoog.
Ik heb 3 slaapkamers, aparte toilet, washok en badkamer.
De keuken is open en is dus bij de woonkamer inbegrepen.
Bij mij zijn er diversen scholen, supermarkten in de buurt en er is veel groenvoorziening zoals het leegwaterpark.

Ik ben zelf opzoek naar een woning in Diemen, Duivendrecht of Amsterdam Zuid of oost, zeeburg en evt zuidoost.

Graag hoor ik van u, wanneer u vragen heeft kunt u mij bereiken op: 0299 397974

Met vriendelijke groet

Esther Knibbe
Hoi heb een 5 kamer eengezinswoning in enkhuizen goed gerenoveerd zoek gelijk waardige woning elders in noordholland moet wel knap huis zijn want dat heb ik ook
Hallo,

Ik heb een hoekhuis in Hoogkarspel met 2 slaapkamer en zolder maar geen vaste trap.
Vindt u leuk ,hoor ik.

mvg
Maryam
Geachte.

Ik heb uw advertentie gelezen.
Wil graag weten waar in purmerend u woonachtig bent.
Wij hebben een 4 kamer woning met een grote zolder deze is geisoleerd en met verwarming omdat deze zolder ook toen als slaapkamer is omgebouwd.
ook hebben wij een achter tuin en voor tuin in een rustige buurt in nieuwendam noord het nostalgishe gedeelte aan de bekende nieuwerdammerdijk.
Het is een eengezindswoning met winkelplein op loopafstand 3minuten bushalte 1minuut en grote winkelcentrum 5 minuten.
Ook op loop afstand 5minuten een school en we wonen in een groene omgeving.

Onze tuin is vorig jaar helemaal opgeknapt.
Ook in huis is er veel opgeknapt en verbouwd.
Onze huurprijs is 457.22.
Wij willen graag naar purmerend omdat alle kinderen en kleinkinderen daar woonachtig zijn.

Met vriendelijke groet
Fam Versteeg
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: