Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!

Gepost door Machteld 
** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!
11 februari 2013 11:59
KOPIER OP DEZE LINK

[www.facebook.com]

Wilt u verhuizen vanuit een andere provincie naar Provincie Utrecht, wilt u binnen uw eigen woonplaats verhuizen in de provincie Utrecht óf wilt juist Provincie Utrecht verlaten... dit is dé groep voor mensen die woningruil willen doen met hun huurwoning



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/02/2013 18:49 door Machteld.
Ik wil naar utrecht verhuizen ik woon in lelystad
even op de link klinken kamal
11 februari 2013 19:27
Even op de link klinken
Ik heb zelf een mooie eengezinswoning in nijverdal (overijssel) ik zou graag naar utrecht willen!
Hallo,

Ik heb een leuke benedenwoning in amersfoort met grote voor en achter tuin, schuur, oprit en schuur ik hoor het graag als iemand interesses heeft
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
Hoi ik woon ik Kanaleneiland te Utrecht in een flat 2e verdieping heb een 4kamer woning 2balkons en in de buurt heb je scholen centrum zkh etc graag hoor ik van je
hoi ik woon in wijk bij duurstede provincie utrecht . een gezinswoning met twee toilleten 3slaap kamers achtertuin en voor tuin . grote zolder grote woonkamer .wat vind je ?
Re: provincie utrecht naar utrecht
09 augustus 2013 22:14
Hallo,

Heeft u nog steeds interesse om u woning te ruilen?
Ik woon in vleuten en wil best naar wijk bij Duurstede.
Ik hoor het wel van u.

Groet,
Fajr
Ja ok kunt u mij bellen naar 0685068654 of mailen naar almira815@hotmail.com
Re: ** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!
10 augustus 2013 17:10
Ik heb een mooie eengezinswoning in IJsselstein (4kamerwoning)
Ik zou graag naar een relatief nieuwe woning willen in :

Utrecht(hoograven,rivierenwijk,enz.)
Vleuten
Terwijde
De meern
Leidscherijn

Appartement of eengezinswoning
Re: ** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!
03 september 2013 16:13
U moet de link kopieren, dan komt u op facebook daar moet u u advertentie neerzetten
halo ik woon in utrecht vleuterwaide een gezinswoning met 4 kamer intersent bel dn 0685142094
wij willen naaqr provincie utrecht !

we hebben een eengezinswoning in enschede 3 slaapkamers voor en achtertuin !
Re: ** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!
11 november 2013 12:33
hallo ik woon heerlen limgurg ik wil graag omgeving utrecht gr ayse
Hoi Fajr,

Heb je ook interesse in een 5 kamer eengezinswoning (4de slaapkamer is op zolder en via een vaste trap te bereiken) met grote voortuin en zeer grote achtertuin in Leersum? Ik hoop van je te horen, want ik kan nergens je mail adres vinden.

Met vriendelijke groet van,

Joyce
Ik omgeving utrecht jij naar nijmegen met spoed een eengezinswoning nodig ik heb zelf een trappenhuis met 2 slaapkamers
Re: ** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!
21 januari 2014 16:03
hoi,

ik zoek utrecht woning mag meer info over u huis

ik woon leiden voorschoten 5 kamer eengeziens woning met laminaat en pas gestofeerd voor en achter tuin winkle kinder vriendelijk
bus trein groen omgeving

kunt mij mailen. ellavanda@live.nl
Re: ** Facebookgroep Woningruil Provicie Utrecht ** Is voor iedereen die naar de Provincie Utrecht wilt!!!!
22 februari 2014 09:11
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: