Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!

Gepost door Machteld 
** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
09 februari 2013 10:06
[www.facebook.com]

Wilt u verhuizen vanuit een andere provincie naar Gelderland, wilt u binnen uw eigen woonplaats verhuizen in Gelderland óf wilt juist Gelderland verlaten... dit is dé groep voor mensen die woningruil willen doen met hun huurwoning.
Re: ** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
09 februari 2013 10:07
Vandaag is deze groep de lucht ingegaan.
Maar plaats snel u advertentie!!!!
Hoi allemaal,
aangeboden:

Ik heb een leuke huurwoning in Sittard met 3 slaapkamer, een open keuken en grote woonkamer zolder, achter en voor tuin. in een leuke wijk met een winkelcentrum, speeltuin, een park, basisschool, huisartspraktijk. 5 min afstand van het station.

aan gevraag:

Een sociale woning met 2 of drie slaapkamer in Nijmegen.
ik woon in almere ik heb heb 5 kamer mat zolder.huur 875.het is een vrijsector woning .ik wil een socailhuurwoning in nijmegen
Re: ** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
03 september 2013 16:17
U moet op de link klink dan komt u in de groep op facebook, daar kunt u u advertentie neerzetten
ik heb mooie hoek eengezinwoning 4 kamer plus zolder tuin op zuiden en ook grote tuin huur 650 euro ongeveer 20jaar oud in oss

zoek een eengezinswoning 4kamer liefs met zolder en nette woning in nijmegen sociale huur mag ook beek en dal of groesbeek omgeving zijn
Re: ** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
17 oktober 2013 10:14
Even op de link klikken mensen
Re: ** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
11 november 2013 12:31
Woon zelf in arnhem zijn er mensen uit zuid holland die ruilen willen.grote hoekwoning5 slaapkamers alles op loopafstand gr. M .06_84881909.
ik wil graag verhuizen van gelderland naar gelderland
Machteld Schreef:
-------------------------------------------------------
> [www.facebook.com]
> /
>
> Wilt u verhuizen vanuit een andere provincie naar
> Gelderland, wilt u binnen uw eigen woonplaats
> verhuizen in Gelderland óf wilt juist Gelderland
> verlaten... dit is dé groep voor mensen die
> woningruil willen doen met hun huurwoning.

Zijn er mensen in dit rijtje die naar arnhem willen grote hoekwoning 5slaapkamers tot horens marie g06.84881909
zuid holland naar gelderland
17 november 2013 01:04
zutphen naar zuid holland
Iemand die interesse heeft in een ruim groot eengezinswoning in Schalkwijk (Utrecht)? Wij zoeken een eengezinswoning in Harderwijk!

vrgr San 06-18469564
San
Re: GEZOCHT EENGEZW IN HARDERWIJK!!!
19 november 2013 22:20
Wij zoeken een eengezinswoning in Harderwijk en bieden een eengezinswoning in Schalkwijk/Utrecht, 3 slaapkamers en zolder met vaste trap en nog eens 2 slaapkamers. Tuin afgelopen augustus volledig vernieuwd met hele mooie grote vierkante antracietgrijze tegels. Woning is uit 1999, heel mooi, netjes en modern!!!

vrgr San 06-18469564
Re: ** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
21 januari 2014 16:03
Re: ** Facebookgroep Woningruil Gelderland ** Is voor iedereen die naar de Gelderland wilt!!!!
22 februari 2014 09:10
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: