Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

zoek een huis met 4kamers in apeldoorn.. spoed!!!!

Gepost door mila 
ik zoek een eengezinswoning of flat (maar liefst een eengezinswoning) met 4kamers in apeldoorn met spoed.. je krijg een mooi eengezinswoning (in de buurt van nijmegen) met oprit en carpoort en een mooi achtertuin en 4 kamers voor terug....... interesse laat mij weten of als je meer info wilt laat mij weten.....
jeetje ik heb een super woning in Apeldoorn maar wil eigenlijk naar Brabant........is het je gelukt om wat te vinden, ik wil dolgraag weg uit Apeldoorn en terug naar mijn roots.
evelyn... neem aub (heel graag contact) met mij op viA MIJN EMAIL: toettie30@hotmail.nl !!! jij krijgt er zeker geen spijt van..... !!!! ik wil namelijk naar mijn roots en dat is in apeldoorn..... je maakt me heel nieuwsgierig naar je woning.. stuur me een mail dan kunnen we nummers uitwissen... groetjes
Re: zoek een huis met 4kamers in apeldoorn.. spoed!!!!
12 februari 2013 10:21
Hoi Evelyn,
Kun je mij wat meer vertellen over jouw woning in Apeldoorn, welke wijk?? Hoeveel slaapkamers, vaste trap naar zolder? Huurprijs?

Misschien kunnen we uitkijken naar 3-hoeksruil, wij hebben nl. een 5 kamer eengezinswoning, ook een super woning, in Deventer.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: