Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Heemskerk / omgeving Hoorn

Gepost door sanny 
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een woning in Hoorn of omgeving. (liefst met 4 slaapkamers)

Ik bied een 4 kamer woning met achtertuin aan in nieuwbouwwijk in Heemskerk.

Heb je interesse of wil je meer informatie reageer dan.....
wonen in Wervershoof. Gemeente Medemblik. Dit is een goed geïsoleerd huis.
Dit is een mooie etagewoning met twee verdiepingen 2 slaapkamers en een aparte schuur in een mooie groene buurt. Vlak bij het strand.
En veel parkeer ruimte voor de deur. Ook stopt er een bus in Wervershoof. En er zit een school voor de deur. En ook veel leuke winkels. Kan dit een optie voor u zijn?
de huur is 431 Euro. Ongeveer 10 km van hoorn
Beste Sanny,

Bent u nog op zoek naar een woning in de omgeving van Hoorn? Ik woon in Bovenkarspel, ongeveer een 16 km van Hoorn. Ik heb een hoekhuis met een achtertuin op het zuiden. 4 slaapkamers, vast trap naar zolder. 2 toiletten. Basisschool op 100 mter afstand ( zonder een weg over te steken) Winkelcentrum en andere winkels op loopafstand. Op 50 meter afstand is een park. Het huis ligt ongeveer 1 km vanaf het Ijsselmeer. Huurprijs per maand, afgrondt op € 550,00 euro.
Heeft u interesse en of wilt u meer weten mailt u mij op bovenstaande adres.

Met vriendelijke groet,
Miranda
Interesse heb zelf hoekwoning in centrum wil u huis bezichtigen bel me om wat af te spreken ben woensdag in Heemskerk
Re: woningruil Heemskerk / omgeving Hoorn
08 januari 2015 19:59
hoi Miranda,

wij zijn opzoek naar een woning in Hoorn en zij geïnteresseerd in jou aanbod.
wij hebben een 6 kamer woning in Heemskerk in een leuke en gezellige wijk.

als je nog geen woning ruil hebt kunnen regelen, hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groeten,
Neshla Oraz
06 - 18 55 28 00
Re: woningruil Heemskerk / omgeving Hoorn
25 juli 2015 08:33
Hallo,

Wij hebben een 5 kamer 1 gezinswoning in hartje van binnenstad Enkhuizen, pal aan het ijsselmeer, royale achtertuin op het zuiden met schuur, winkels, scholen en trein 5 min. loopafstand, rustige buurt, veel groen, nette woning, vaste trap naar zolder waar 3-de slaapkamer is, nieuwe badkamer met bad, nieuwe ketel, huur 660 pm. door het hele huis in alle kamers incl. zolder netjes laminaat.

vr gr Leek
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: