Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wie wil er naar omgeving van Utrecht?

Gepost door sam 
leuke eengezinswoning in de aanbieding in maarssenbroek met ruime huiskamer open keuken twee ruime slaapkamers met grote zolder die tevens ook als slaapkamer in gebruik is. Huur 546 euro subsidie mogelijk[/b




wij willen naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en een zolder. het liefst vlakbij scholen verder geen wensen!..
Het liefst richting amersfoort of omgeving. Maar iedereen mag reageren sta open voor alles.
Hoi,

mijn vriend en ik zijn met spoed op zoek naar een grotere woning.
We wonen in Bunschoten- Zuid (de Haar).
4 kmr woning waarvan 3 slaapkmrs.
Een vliering kan gebruikt worden als een extra opbergruimte.
Gesloten keuken, deur naar tuin en grote schuur.
117m2, huur €390,-.

Nabij A27, A1, A28, scholen, winkels, OV.
Veel groenvoorzieningen en scholen.


Als u interesse heeft kunt u mij mailen op tudoyummie@hotmail.nl
Hoi

Helaas is u woning te klein. Ik zoek dus minimaal 3 slaapkamers en een zolder die ook als slaapkamer kan worden gebuikt.
Ik woon in zeeland, Terneuzen. In een tussenwoning met 3 slaapkamers, twee grote slaapkamers en een kleine. Voor en achtertuin, schuur, gesloten keuken en een grote zolder zonder vaste trap. Voor meer informatie kunt u deze link openen :

[#$%&]
hoi ik woon zelf in enschede eengezins woning 4 grote slaapkamers zolder en grote woonkamer keuken ..als u intresse heeft in enschede hoor ik t graag . mvg nancy
hallo,
heeft u interesse in een heel groot tussenwoning in Groningen
??
Hallo Nancy, Is Apeldoorn ook een optie?
Re: wie wil er naar omgeving van Utrecht?
27 december 2013 00:46
Re: wie wil er naar omgeving van Utrecht?
27 december 2013 00:48
Re: wie wil er naar omgeving van Utrecht?
29 juni 2014 01:31
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
Ik wil mijn huis ruilen woon in begin Montfoort mooi nette en rustig buurt te rust voor mij mooie 3 kamer benedenwoning met ruime woonkamer en grote voortuin hoekhuis
Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Lelystad. ..
Voor en achtertuin zolder vaste trap.
Huur 620

Gr rachida
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: