Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amersfoort ik Naar ???

Gepost door Laura 
Hoi Laura

Ik heb zelf een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een grote zolder in Nijverdal..tussen Almelo en Zwolle in! ik zou jou kant wel graag op willen! als je interesse hebt laat mehet weten.
Groetjes petra Boerman
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
14 februari 2013 16:29
Beste Laura,

Graag wil ik reageren op jouw woning.
Wij willen graag naar Amersfoort en hebben een appartement met drie slaapkamers en een hele ruime woonkamer in de aanbieding (SWZ) .
Graag hoor ik van je!

MvG. Kuni
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
15 februari 2013 20:52
wilt u mij mailen?
mina-78@live.nl
heb een eengezinsw in z-h
Goedemorgen,
Ik zou graag naar Amersfoort/Leusden willen omdat ik dichter bij mijn kleinkinderen wil wonnen en omdat ik kleiner wil wonen.

Wat voor woning heeft u.
Ik heb een leuke eengezinswoning in Leidsche Rijn (de Meern) 3 slaapkamers en een zolder.

Interesse? Mail me maar, josinareckers@live.nl of casema.nl

met vriendelijke groet,
Jose
hoi
ik heb een ruim appartement in vathorst 5 kamers.met laminaat.
intresse mail me op jeseversen@gmail.com

ik wil graag een huisje met tuintje in centrum
nou woon in enschede met drie kinderen en ben alleeen staande vrouw met drie kinderen me mobiel nummer is 0637389878 hoop snel van u te horen
Laura Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
> Ik heb een woning in Amersfoort, en wil graag
> woningruil doen.
> Waar?? dat maakt niet uit.
> Mijn woning bestaat uit 1 woonkamer met 3
> slaapkamers,
> vlakbij het centrum.
> Heb je interesse laat het maar horen.
> met vr. groeten
> Laura


kom zelf uit enschede en wil graag met me drie kinderen naar amersfoort toe hed zelf een wonen ook met drie slaapkamers en best groot en eigen voor tuin en achter tuin ook
goedendag.

bent u geïnteresseerd in de stad Nijmegen het is een appartement met 3 slaapkamers.

vriendelijke groet mevrouw de boer
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
15 juli 2013 14:07
Dag Rachel,

Ik ben ook op zoek naar een andere woning. Ik woon in een "kleine" 1 gezinswoning in de Kruiskamp, een hoekwoning met 2 slaapkamers en grote achtertuin.

Ik weet niet waar jij precies woont en of je geinteresseerd bent maar misschien kunnen we contact hebben?

Groet, Esther
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
04 september 2013 20:56
EvanBeek Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dag Rachel,
>
> Ik ben ook op zoek naar een andere woning. Ik woon
> in een "kleine" 1 gezinswoning in de Kruiskamp,
> een hoekwoning met 2 slaapkamers en grote
> achtertuin.
>
> Ik weet niet waar jij precies woont en of je
> geinteresseerd bent maar misschien kunnen we
> contact hebben?
>
> Groet, Esther

hoi esther ,

ik wil dolgraag in amersfoort wonen maar ben op zoek naar een woning met 4 slaapkamers of 3 met zolder

je kan me mailen : jtscrinarda@gmail.com

mvg
intresse in den helder ?
06 september 2013 12:08
mooi 4 kamer maissonette dichtbij de zee
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
07 september 2013 20:27
Hallo,
ik woon in amsterdam noord
Wilt u ruilen?
mvg alex
hoi laura,

Ik heb een 4 kamer eengezinswoning in haaksbergen met voor en achtertuin als ik mijn straat uitloop zit ik midden in het centrum als het je iets lijkt laat het me dan weten wil zo graag terug naar amersfoort omdat ik heimwee hebt.
groetjes dorien. 0537850138
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
24 september 2013 19:22
Hoi ik heb een eengezinswoning in Almere . laat me weten als je geïnteresseerd bent
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
25 september 2013 09:12
iemand interesse in eengezinswoning 3 slaapkamers, voor en achtertuin in enschede?
Ik wil graag met je ruilen ik woon in Zaandam 10 min afstand van Amsterdam met de auto Max 30 min met openbaarvervoer een 3 kamerwoning prijs 590 afgerond met service kosten mee berekend hoop gauw wat te horen 0685484993 of esajass@icloud.com
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
28 september 2013 20:51
Hallo ook intresse in Almere??Portiekwoning 2 slaapkamers
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
29 september 2013 18:17
Rachida wil je mischien naar arnhem marie g06_84881909
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
01 november 2013 10:54
Goedendag,

ik woon met mijn zoontje in een kleine1 gezinswoning in de Kruiskamp en wil graag woningruil doen. Mijn woning heeft 2 slaapkamers, grote achtertuin.
Ik wil graag dichter bij de school van mijn zoontje wonen......ik weet niet waar u woont en of deze advertentie nog actueel is?
Ik hoor het graag!!!

Groet, Esther
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
01 november 2013 17:15
Hoi

Heb je intresse in Almere misschien ?
heb je interese in den haag
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
22 november 2013 19:36
Hallo,

Is dronten ook een optie?
Heb een woning met 3 slaapkamers, zolder, berging, kelder, schuur, voor en achtertuin, 2 toiletten, enz
ik woon in dronten swifterbant ik heb 3 slaap kamer een woon kamer in groet zolder voor in achter kant tuin in dicht bij centrum in school tel 0687410477
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
18 augustus 2014 15:41
Hallo,

Ik ben op zoek naar een woningruil in Amersfoort en ben geinterseerd in u advertentie. Ik woon zelf in Deventer in een mooie wijk vijfhoek en wil ruilen voor een woning in omgeving Amersfoort. Mijn advertentie is te zien op www.@#$%&
Is het mogelijk wat foto's naar mij te sturen? Mijn e-mail adres is rochin_h@hotmail.com

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Rochin Khalil
Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb u advertentie gelezen en zou graag het volgende willen weten.
Is het voor u een optie om een woningruil te doen naar Deventer? Ik woon in een tussenwoning met 4 kamers, waarvan 3 slaapkamers zijn.
Een woonkamer met open keuken en een ruime achtertuin.
Mocht u interesse hebben dan kunt u mij telefonisch bereiken op 0647319313

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

S. Mashae
Re: U naar Amersfoort ik Naar ???
03 september 2014 13:19
Beste hee\mevrouw ik heb interesse op uw woning ik woon zelf in utrecht graag uw reactie Met Vriendelijke Groet Nalini
Beste heer \ mevrouw ik heb interesse op uw woning ik woon zelf in Utrecht graag uw reactie Met Vriendelijke groet Mob : 0645594565
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: