Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Hoorn Kersenbogerd ik naar Uitgeest of Castricum, Heemskerk, Heiloo, Beverwijk, Alkmaar, Haarlem, Zwaag( Hoorn), Blokker( Hoorn)

Gepost door Kamila 
Hallo,

Ik heb grote huurwonning bij Hoorn Kersenbogerd, 605 euro, 5 kammers, inclusief grote woonkammer( tuingericht), en grote zolderkammer, appart keuken, 2 wc, een met badkammer, voor en achtertuin, genoeg opbergruimte, Tussen woonkammer en achtertuin berging. Echt mooi woning, toch voor mij en kind veels te groot op dit moment. Vlakbij winkelcentrum, openbaarvervoek, kindervriendelijke beurt, 15-20 min. op de fiets van Hoorn centrum,
Zelf ben ik op zoek naar 3-4 kammers wonning, liefst huis, bij kindervriendelijke beurt , niet ver van openbaar vervoer. Huur max. 500( inclusief eventueel verhoging !) bij vorkeur, Uitgeest, Castricum, Beverwijk, Heemskerk, Heiloo, Alkmaar, Harlem, Zwaag ( Hoorn ) Blokker ( Hoorn)

Ik hoor van u graag !

Groetjes, Kamila
Beste Kamila,

Ik heb een eengezinswoning in HOORN in de aanbieding.,en ik zoek een eengezinswoning bijvoorkeur in de Kersenboogerd.
Graag zou ik met je van gedachten willen wissen over woningruil
Heb je interesse? mail gerust

Met vriendelijke groet,

woningruil83@live.nl
Goedemorgen,

Heeft u eventueel ook interesse in een 4 kamer woning in Purmerend. Voor- en achtertuin, kinderrijke omgevig scholen, ov en winkels op 5 min loopafstand.
Graag hoor ik van u.
Hoi Pauline,

Of ik interesse heb in van enkele factoren afhankelijk, maar vooral van verloop van mijn sollicitatie gespreek op aanstaande vrijdag, of ik de baan krijg en in welke locatie( uitzendbureau) en hangt ook heel erg van de huur ! van jou woning, is dat de huurwonning toch ?

Als ik meer weet schrijf ik je terug, mag ik ook de huur over jou huis te weten, dan maakt ook duidelijker !

Vriendelijke groten,

Kamila
Hoi Kamila,

Mijn huur bedraagt momenteel rond de 565euro ik zelf krijg huurtoeslag en betaal nog geen 300euro pm. Misschien handig om prive verder te mailen. In ieder geval bedankt voor de reactie alvast.
pauline80@live.nl
hallo
ik beid voor uw mijn flat heel grote woonkamer en 3 slaap kamers en heel grote keuken en de heel grot palkon en bus halte voor de duer en 5 mnlopen naar winkelcenterum van alkmaar en ik woon zelf in alkmaar noord voor intersse kunt uw mij mailen of belen op num-tel-0647111620
gr
Hallo,

Wij hebben interesse.
Wij wonen in Wervershoof, Noord Holland, Europasingel 7.

.

We wonen in een appartement.
Woonkamer met open keuken, 2 slaapkamers op 2 verschillende verdiepingen, badkamer met douche en ruimte voor wasmachine en droger.
hal en toilet. Balkon

Woning is volledig geïsoleerd.

De huur Is 431


Vriendelijke groeten,

Henk en Priscilla

Mail ons gerust hoving@live.nl



--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Kamila,

Weet je al iets meer? Hoop dat je sollicitatiegesprek positief was. Hoop snel iets te horen.

Groetjes,

Pauline
Hoi Pauline,

Sorry voor de pause in schrijven, had ik heel druk. Nou de sollicitatie ging goed, toch door geen reibewijs niet door, erg jammer. Maar weet je, toch jou woning is te duur voor mij, hellas...ik moet iets tot 500 euro huur p/m te vinden , dan kan ik rekenen voor vergoeding van verhuiskosten uit gemente...anders kan ik gewoon niet verhuizen....tegenwoordig alles is zo duur.
Dus....veel succes met andere mensen, hoop ik echt dat je z.s.m. vind juiste voor jullie woning !

Warme groetjes, Kamila
Hallo Maja,

Dat klinkt goed, maar ben ik wel bang dat huur voor jou flat bedragt meer dan 500 euro p/m ? Ik zoek woning tot 500 euro, anders kan ik verhuiskosten niet aanvragen en toch niet verhuizen.

Ik hoor van jou graag,

Groetjes, Kamila
is er toevallig iemand uit heemskerk die naar uitgeest wil ?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: