Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Purmerend- Hoorn/Purmerend

Gepost door Pauline & Kids 
woningruil Purmerend- Hoorn/Purmerend
09 oktober 2012 15:14
Ik ben op zoek naar een grotere woning dan dat ik nu heb. Ik woon nu in een eengezinswoning met 3 slaapkamers. Ik heb wel genoeg bergruimte en een vrij grote voortuin en uiteraard achtertuin, maar kom 1 slaapkamer te kort. Wij hebben 3 kinderen, maar ook 3 slaapkamers. Wij wonen in een kinderrijke omgeving met alles binnen handbereik. Openbaar vervoer, winkelcentrum en scholen. Beneden ligt plavuizen en boven laminaat dus onderhoudsvriendelijk.
Wij zouden graag naar Hoorn (grote waal) willen of omgeving Purmerend. Ergens daartussen is ook goed als er maar 4 slaapruimtes zijn.
Goedemorgen,

Ik kwam via google.nl op u advertentie terecht.
Wij hebben een eengezinswoning in winsum (groningen), met 5 slaapkamers. (foto's kunnen eventueel later gemaild worden)
Inclusief eigen oprit en garage.
Op de 3e verdieping is er een extra toilet bij gemaakt.

Wij willen graag richting purmerend verhuizen omdat we daar zijn opgegroeid, en omdat waar we nu wonen te groot is voor ons 2-en (kinderen zijn het huis uit)

Mvg,
Jan
Hoi Pauline,

Ik ben Kamila uit Hoorn.
Ik wil je graag een paar vragen stellen. Ten eerste is jou huis huurhuis of koophuis ? Ten tweede, hoe hoog is jou huur per maand ? en nog, woont jij veer van de treinstation( ik hen namelijk geen auto) en welke is dichterbijste ?

Ik woon zelf bij grote huurwoning bij Hoorn Kersenbogerd, 5 kamers, inclusief grote zolderkammer en grote woonkammer, aan de tuin gericht, appart keuken, 2 wc, een samen met badkammer, voldoende obbergruimte, berging tussen woonkammer en achtertuin en ook goede voortuin. Ik ben alleenstande moeder met 1 kind( 7 jaar) en deze huis is gewoon veels te groot voor ons, vooral nu verband met mijn wat krapere budgeet. Ik zoek steeds rustige, kindervriendelijke beurt, hier heb ik dat ook, toch gewoon te groot huis !

Ik hoor graag van jou !

Groetjes, Kamila
hoi kamilla

hierbij mijn email: pauline80@live.nl
gaat wat makkelijker.

groetjes pauline
Re: woningruil Purmerend- Hoorn/Purmerend
09 november 2012 19:37
Re: woningruil Purmerend- Hoorn/Purmerend
15 november 2012 13:02
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: