Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar 5 kamer eengezinswoning Deventer - Wij naar soort gelijke woning elders in het land

Gepost door Quity 
Recent gerenoveerde tussenwoning met voor- en achtertuin en 4 slaapkamers, waarvan 1 op zolder (met vaste trap) Geheel nieuwe badkamer met bad, aparte douche, wastafel en 2e toilet, overdekt balkon te bereiken vanaf een slaapkamer. Aangebouwde schuur vanuit binnen de woning te bereiken. Nieuwe plavuizenvloer in hal, Nieuwe moderne keuken, glas in lood raampjes, zeer ruime woning gelegen aan pad en naast gelegen park met binnenkort nieuwe speeltuin. Voldoende parkeergelegenheid achter en naast de woning. Grote achtertuin 12 x 6 m! Winkels, huisartsenpraktijk, scholen, fysio, apotheek, etc binnen 5 min. lopen te bereiken.
Huur bedraagt 615 euro per maand (huurtoeslag is mogelijk) Na ruiling blijft de huurprijs gelijk!


Wij zoeken een zelfde soort en grootte woning als we nu hebben, elders in het land. Geen klein gehucht!!! Geen appartement/flat, alleen eengezinswoning met tuin in een leuke kindvriendelijke jonge wijk met div. faciliteiten in directe nabijheid. Huurprijs rond 615 euro per maand (binnen de huurtoeslag-grens)
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning Deventer - Wij naar soort gelijke woning elders in het land
29 september 2012 17:07
hallooo,

zouden jullie naar Noord Limburg willen?
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning Deventer - Wij naar soort gelijke woning elders in het land
05 oktober 2012 10:36
Graag meer info
Noord Limburg, plaats Venray...
En waar woont u???
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning Deventer - Wij naar soort gelijke woning elders in het land
22 oktober 2012 17:26
Hoi,

Ik wil graag met u ruilen ik woon in almere muziekwijk. ik heb heel groet huis zalf da u.wij hebben 5 kamer.

Dag

T:0641199527
aan ayaz
22 oktober 2012 19:29
Neem even contact op met rm.08@live.nl
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning Deventer - Wij naar soort gelijke woning elders in het land
11 november 2012 15:19
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning Deventer - Wij naar soort gelijke woning elders in het land
19 januari 2013 11:58
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: