Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam Zaandam

Gepost door Ine 
Ine
Woningruil Amsterdam Zaandam
23 augustus 2012 09:59
Ik zoek iemand die met mij zou willen ruilen.
Ik woon in Zaandam Zuid, lichte 4 kamer flat, met lift, gerenoveerde omgeving en flat !
Nabij scholen, winkels en kinderboerderij en 't Twiske.
Ik zoek een woning in Amsterdam Noord, het liefst in of in de buurt van Tuindorp Oostzaan.
Gr Ine
Beste Ina,

Hierbij deel ik jou mede, dat ik heel graag met je willen ruilen.
Ik woon in Amsterdam-noord in de Banne.
En huur een 3 kamer woning van stadgenoot, met lift.
De woning is voor ons gezin nu aan de kleine kant, omdat wij een kindje verwachten.

Bij voorbaat dank en groet,

Carmen
Re: Woningruil Amsterdam Zaandam
31 januari 2013 11:50
HOI
MAG IK VRAGEN WAAR JE PRECIES WOONT IN ZUID
EN HOEVEEL HOOG
IK WOON ZELF IN OOSTZAAN
VRG JEANNETTE
Re: Woningruil Amsterdam Zaandam
19 februari 2013 17:29
hi n smith

Ik ben wel interseert op u woning maar ik heb een woning van 3 kamer 2 slaap kamer maar ik ben in amsterdam west waar als is dichtbij winkel 2 min en 3 min met de bus amsterdam sloterdijk, en 10 min naar centraal station


smith
hoi ine ik woon in amsterdam noord bij banne het ij zieken huis en de nieuwe winkelcentrum 3minuten naar de snelweg als je interesse hebt en nog steeds wilt ruilen kunnen we erover praten mijn nummer is 0652885631 alvast met vriendlijke groeten ik hoop gauw iets te horen mischien hebben we wat we willen allebeide ik leg makkelijk uit als we praten dan schrijven en ik bel gratis dus je mag bellen en ophangen en erna bel ik je en praten we


ps als je al voorzien bent mail even terug ga ik verder kijken dankje
Ik heb een 4 kamer woning in Zaandam en wil graag naar Amsterdam west verhuizen

Wilt u met mij ruilen ?

Tel 06-41307695
Re: Woningruil Amsterdam Zaandam
12 augustus 2013 08:06
Hoi Gulay,

Ik wilde graag weten hoeveel slaapkamers je heb wat de huur is en oppervlakte en watvoor type woning.

Groetjes Angela
Re: Woningruil Amsterdam Zaandam
12 augustus 2013 16:39
Dag Angela,

Heb je ook interesse in een 4 kamer nieuwbouw eengezinswoning in Seandelft. Dat is niet zover van Zaandam en Krommenie.
En wat voor woning heb jij en waar.

Mvg Zineb
Re: Woningruil Amsterdam Zaandam
09 oktober 2013 20:38
hoeveel vierkanten meter is de woning?
Re: Woningruil Amsterdam Zaandam
06 november 2013 11:50
Beste mensen,
ik woon in Zaandamkogerveld 3 kamer woning 2de verdieping met leeft .
ik wil ruilen met ingezien woning.

mijn telefoon nu is 0619061117
hoi
ik wooh in oostzaan ik heb 2 kamer een slaapkamer en een woonkamer met groot achter tuin en klein voor tuin met keuken en deuch met wc
Re: Woningruil zaandam
10 november 2013 19:44
Wij wonen in een 2 kamer woning in Zaandam nabij het centrum. Alles is op loopafstand te bereiken. Het is een gezellige woning, maar helaas te klein voor ons i.v.m. komst van ons zoontje.

Het is een woning met aparte slaapkamer en een klein achtertuintje, keuken met inbouwkoelkast, en gasfornuis. Badkamer met douche en wasbak, toilet, wasmachine, en een houten vloer. De huur bedraagt 750 euro, maar is all inclusief ( gas,water,electra, internet en tv) dit is dus alles wat U maandelijks hoeft te betalen. Ook is het mogelijk om huurtoeslag aan te vragen.

Wij zijn op zoek naar een 3 a 4 kamer woning in Zaandam, het liefst in Zaandam west. Groenland of statenhoek in ieder geval rondom het centrum. De maximum huurprijs mag 680 euro zijn.

Wij hopen snel iets te horen! Stuur maar een email.
hoi ik woon in krommenie in een 3 kamerappartement naast het centrum en ik wil erg graag terug naar Zaandam.
ik hoop dat er iemand is die graag in krommenie wilt wonen en misschien met mij wilt ruilen?
onze woning is 50m2 en heeft 3 kamers (2 ruime slaapkamers) op uitzicht op het water.

ik hoor graag van u
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: