Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3kam ben A'dam W voor iets rustigs even buiten A'dam

Gepost door Maria Links 
Mijn man en ik werken part-time in Amsterdam maar zijn de drukte van de stad zat.
Wonen al 30 jaar in een heerlijk huis aan de rand van de binnenstad, 3 kamers met tuin en tuinhuisje voor € 408,- ex
echt een super buurt en super huis!

We zoeken iets waar we minder met mensen te maken hebben en meer stilte kunnen ervaren?
Hoi,

Wij hebben een hele mooie woning in Almere, in een woonwijk, vlakbij het bos. Postcode 1328AX. Ik weet niet of je geïnteresseerd bent in de locatie, maar anders is een driehoeksruil ook mogelijk.

Je kunt mij mailen voor meer informatie: stefanregalo@hotmail.com

Vriendelijke groet,
Stefan
0619981433
intresse in een huis in lelystad een 3kamerwoning voor en achtertuin buiten veeeel groen en iedreen is hier op zichzelf
wie weet hoor ik van je mail naar delilah-1983@hotmail.com
beste fam ,ik woon in badhoevedorp in een 55+woning alles gelijkvloers hoekwoning met mooie tuin op het zuiden ,geen overburen vrij parkeren winkels op loop afstand huur 485 per maand .wanneer U mij wilt bellen dan ben ik bereikbaar op tel nr 06-24728954 vriendelijke groet Truus.
Heerlijke hoekwoning met volop zonlicht , met een balkon aan de straatzijde . Alles op loopafstand o.a. AH , de binnenstad , Buitenhof , de Haagse-Markt en voor de ontspanning per fiets of wandeling, op 5min. het Haagse Bos en Malieveld en het Centraal-Station. De woning ligt zeer centraal gelegen in het hart van Den Haag ! De woning ligt op de 1e verdieping in de zijstraat van de Torenstraat in een levendige buurt waar je op loopafstand in de drukte zit maar ook kan genieten op het balkon in alle rust. De tuin van Paleis Noordeinde en de Koninklijke stallen liggen op 3min. loopafstand . PS : groot Balkon : 1e etage ......
beste m/v
hallo, Ik heb een woning met 2 slaapkamers en 1 grote woonkamer. het ligt in de 2de verdieping. De woning heeft CV, balkon, dubbeel glas, wc apart, douche apart, schuur in de woning, kelder beneden en het gebouw bevat een lift. Bouwjaar van het gebouw is 1998. Het heeft een mooi uitzicht naar het water. het oppervlakte van de woning is 55 m2. het is een sociale huurwoning. Het huur is met servicekosten 480 euro. Ik krijg zelf huursubsidie . De wonging staat in Wormer. van( wormerwonen ) Als u geintereseerd bent, kunt u mij met deze mail bereiken of mijn telefoonnr. 0643183838 Met vriendelijke groeten, Iven
hoi
is er belangstelling voor een eengezinswoning in Hoofddorp, woonwijk Floriande Noord op eiland 8. Het wooneiland dat bekend staat om zijn ruimtelijkheid en waar veel rust heerst?
groet
Maria Links Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mijn man en ik werken part-time in Amsterdam maar
> zijn de drukte van de stad zat.
> Wonen al 30 jaar in een heerlijk huis aan de rand
> van de binnenstad, 3 kamers met tuin en tuinhuisje
> voor € 408,- ex
> echt een super buurt en super huis!
>
> We zoeken iets waar we minder met mensen te maken
> hebben en meer stilte kunnen ervaren?

Hallo Maria,

ik heb een prachtige 4 kamerwoning (plus zolder) in Diemen-Zuid op 3 etages met tuin en schuurtje? Vlakbij winkelcentrum/trein-metro station met park omval echt om de hoek (5 minuten lopen)
Huur bedragt momenteel 867,- geen servicekosten.
Heeft u interesse, hoor ik het graag.

Groeten,
Silvia
Geachte Mevr. Links

ik beschik zelf over een 2 kamer woning in gemeente Uithoorn .
ik woon op loopafstand van een winkelcentrum en busstation Uithoorn bevind zich aan de achterkant van mijn flat .
ik zelf ben dringend op zoek naar een woning in Amsterdam .

Mocht u geïnteresseerd zijn kunt u altijd contact opnemen via de mail om verdere afspraken te maken voor eventuele bezichtigen .

Mvg,

Meryem
Re: 3kam ben A'dam W voor iets rustigs even buiten A'dam
19 september 2012 23:58
Hoi D
ik vroeg mij af of u nog een woningruil zoekt naar amsterdam?zo ja,zou u dan ook intrresse hebben voor een maisionettebovenwoning met drie slaapkamers ?
Groetjes van tania
Goedemorgen, zou Utrecht een optie voor jullie kunnen zijn ? Wij hebben een eengezinswoning met tuin op het zuiden in een heel klein rustig wijkje aan de rand van het centrum van Utrecht. Voor info en foto's zie @#$%& adv.nr. 287034. Het is tegenwoordig prima reizen tussen Utrecht en Amsterdam.
ik ontvang graag je reactie.
hartelijke groet, Anja
goedenavond,
Wij wonen zelf in het dorp oostzaan.
Een heerlijk rustig dorp waar we al 16 jaar wonen.
we wonen op 1 hoog in een hoekwoning met het twiske op 5 minuten loopafstand.
om de hoek zit de supermarkt dirk van den broek.
de woning beschikt ook over een zolder en een berging achter.
Wij willen graag weer naar amsterdam i.v.m. werk dichterbij en weer terug naar geboortestad.
we waren naar oostzaan gegaan vanwege onze dochter ,voor een rustige opvoeding
Wij willen graag van u horen in welk gedeelte van amsterdam u woont.

Met vriendelijke groet,
Sasja walet en Gerard gobel
tel.: 075-7724452
Re: 3kam ben A'dam W voor iets rustigs even buiten A'dam
15 oktober 2012 14:05
hallo heeft u ook intersse in een 4kamer eengezinswoning inhilversum gr miranda
hallo,

Een eengezinswoning is misschien wat voor uw???
hi,

wij hebben een eensgezinswoning op de rand van nieuw vennep heel rustig en groen 20 min van adam
Mirna, heb je interesse in een 3 kmr etagewoning in osdorp de aker, rustige kindvriendelijke wijk, bj 1989. email nollie200@gmail.com
hallo,
heeft u interesse in een heel groot tussenwoning, heel rustig plek dichtbij Groningen??
is lelystad iets voor jullie, ik woon alleen in een 2 kamerappartement
Hallo Mirna,

wij wonen in Amsterdam, maar zeer rustig. In de Watergraafsmeer, nabij de groenstrook, zeer hoog woongenot. Sfeervolle 5 kamerbenedenwoning met een tuin van 100m2. En het prettige is, je zit in 10 min in het Centrum, maar als je thuis bent .... ben je ook echt thuis. Rust..

vernemen graag jullie reactie.

met vriendelijke groet,
Thomas Swheitz
hi,

heb interesse mail me mirna__@live.nl

mvrg
hi,

heb mischien interesse kun je me meer over je woning vertellen je kan me mailen op mirna__@live.nl

grt
Met vriendelijk
Wij wonen in Wervershoof. Gemeente Medemblik. Dit is een goed geïsoleerd huis.
Dit is een mooie etagewoning met twee verdiepingen 2 slaapkamers en een aparte schuur in een mooie groene buurt. Vlak bij het strand.
En veel parkeer ruimte voor de deur. Ook stopt er een bus in Wervershoof. En er zit een school voor de deur. En ook veel leuke winkels. Kan dit een optie voor u zijn?
de huur is 431 Euro. Ongeveer 10 km van hoorn
Voor meer info mail gerust voor fotos hoving@live.nl
Met vriendelijke groet

Henk en Priscilla Hoving
Leuke 2 kamerwoning Aalsmeer (Kudelstaart) met tuintje, geen overburen maar een mooi utizicht op een water
Hele rustige buurt (te rustig voor mij)
Leuke buren

0683292530
van amsterdam naar hoorn???
26 februari 2013 16:27
heb een hele leuke 3kamer woning in hoorn in een vrij nieuwe wijk met allemaal speeltuintjes enzovoorts

voor meer info belt u mij gerust op 0681505073
hello dear sir or madam,

i want to see your wooning.
ik zou graag jullie wooning willen zien.

dinesh
Re: 3kam ben A'dam W voor iets rustigs even buiten A'dam
15 maart 2013 20:11
hallo,
ik was benieuwd of jullie al verhuist zijn. zo nee kan ik dan misschien contact met jullie opnemen via
de telefoon voor een paar vragen. ik ben tot zo ver erg geïnteresseerd in jullie woning.
ik hoop van u te horen. u kunt mij eventueel bereiken op 0655822617.
Mvg Eline Emmelot
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: