Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil !! wie wil er naar gemeente oss!!! Of een huis terug in oss of elders!!

Gepost door angela 
Ik ben een alleenstaande vrouw met 2 kindjes , ik woon in het plaatsje megen gemeente oss, door omstandigheden is het voor mij echt,
moeilijk om hier te wonen, ik wil dichterbij het centrum wonen...Want heb geen auto en moet alles doen op de fiets.. Wie wil graag ruilen,liefste oss zelf!! Maar kan eventueel elders!!
eventueel oudere mensen die hun rust willen, of mensen die gewoon willen ruilen..
Het is heel mooi om er te wonen, ook een heel mooi huisje met grote achtertuin@ De rest vertel ik wel persoonlijk...

met vriendelijke groet,

a witsmeer
Re: woningruil !! wie wil er naar gemeente oss!!! Of een huis terug in oss of elders!!
31 augustus 2012 08:27
Wij wonen in het centrum van oss, dus bel me maar kunnen we kijken of wat we hebben is wat jij zoekt en visa versa 06 13 99 47 32
Wil je nog ruilen?Ik woon in Oss.bel me als je intresse heb.0640371668
Hoi, mijn partner en ik wonen in een leuke 3 kamer woning met CV en overal dubbelglas in Lisserbroek aan de Lisserweg.
De woningbouw waarvan wij huren is Ymere te Hoofddorp, waarvan woningruil toegestaan is, en huursubsidie is mogelijk.
Lisserbroek ligt direct tegen het gezellige Lisse aan in de buurt van Hoofddorp (5km), Heemstede, Haarlem en Amsterdam,
met 1 stap zijn we vanuit ons huis ook in ZH.
Beneden ruime woonkamer (26-m2) met open keuken (7-m2), boven 2 ruime slaapkamers (2x11-m2), ruime badkamer (5-m2),
achtertuin (ZW) (10-m_diep) met poort en achterom, voortuin (2,5-m_diep) beiden woningbreed.
Stenen schuur met elektra (6-m2), rustige, gewilde, kind en mens vriendelijke buurt,
vrijwel allemaal wat oudere maar nette Boerenmensen, veel uitvals wegen en dichtbij strand, weilanden, bollenvelden, Keukenhof, bos en hei.
Onze buren aan beide kanten zijn oudere, lieve en gezonde stellen, van rond de 85 jaar.
Bij interesse wil ik foto's en verdere info met U uitwisselen, ..de huur is 600 euro.
Wij willen heel graag wat meer naar het zuiden, zijn daar 4 jaar geleden vandaan gegaan, hebben tevens wat heimwee.
Wellicht tot horens, groeten, Ben.
Is dit nog up to date?
Ik heb een apartamnt in zwolle 2e verdieping met 3 slaapkamer , 200 meter loopafstand winkelcentrum, meer info:
038-3374806
hallo, ik woon zelf in helmond en wil verhuizen naar oss vanwege mijn zusje die heeft een ongeluk gehad.
waardoor haar arm verlampt is nu wil ik haar bij staan door naar oss te verhuizen..
ik heb een woning met 3 slaapkamers en een redelijk grote woonkamer
voortuin achtertuin als ik mijn achterdeur uitloop is er een school een grote speeltuin verderop
en winkels in de buurd
hopelijk wil u ook naar helmond verhuizen
met vriendelijke groet b hollander
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: