Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jullie 3 kamer woning in Amersfoort , wij eengezinswoning in????? Alles suggesties zijn welkom.

Gepost door nica 
Zoals de titel zegt jullie Amersfoort wij naar??
Het betreft hier een etage woning op de 2e verdieping met 2 slaapkamers.
Amersfoort centrum.

Op deze manier kijken of we een 3 hoeksruil kunnen verwezenlijken.
nica Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zoals de titel zegt jullie Amersfoort wij naar??
> Het betreft hier een etage woning op de 2e
> verdieping met 2 slaapkamers.
> Amersfoort centrum.
>
> Op deze manier kijken of we een 3 hoeksruil kunnen
> verwezenlijken.


Hallo,

Wilt u mij aub meer informatie over deze woning sturen naar woningruil_123@hotmail.nl
Wil bijvoorbeeld weten hoeveel vierkante meter de woning is. Wat de huur is, in welke straat, etc.

Tot mails.
Hallo!

Huur: 544,-
Straat:Bloemweg
balkon

Waar woon jij?

Mvg Nica
Hallo,
Klinkt leuk..
Ik woon in Veenendaal, een eengezinswoning met twee ruime slaapkamers en een vaste trap naar de zolder waar een extra kamer zit.
Een achtertuin met een berging.
Huur: 660.-
Nieuwbouw en staat daarom nog niet op google view.
Hallo.

Veenendaal is wel heel mooi
Alleen is de huurprijs voor ons aan de hoge kant.
Jammer!
Mvg Nica
Hallo,

Klopt, veenendaal is erg leuk om te wonen.
Jammer dat het aan de hoge kant is, de woning zit wel over de grens voor huursubsidie.

Groeten
Hallo, is het een redelijk ruime woning in Amersfoort en een nette woning in een goede buurt? Graag meer informatie als u in bent voor een maissionette woning in Veenendaal? Op loopafstand van centrum, 3 slaapkamers, leuke buurt. zolder, berging, twee balkonnetjes.
Re: Jullie 3 kamer woning in Amersfoort , wij eengezinswoning in????? Alles suggesties zijn welkom.
15 september 2012 21:06
Hallo Nica,

Wij hebben een eensgezinswoning in Zwolle met 3 slaapkamers en een vaste trap naar zolder. Wilt u ook naar Zwolle? En zoja, wilt u ook mee werken aan een driehoeksruil? Wij willen erg graag naar Amersfoort, maar liever een eensgezinswoning in amersfoort. U mag bellen naar 0681162607

Met vriendelijke groet, Esther Elias- van Dalen
hallo heb heeeeeeeeel erg intresse wilt u mij mailen ik woon in zeeland groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: