Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven

Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
28 juni 2012 12:53
aangeboden: eengezinswoning met drie slaapkamers en een behoorlijk grote achtertuin en een vliering

gevraagd: eengezinswoning met min. drie slaapkamers(zolder om een vierde slaapkamer van te maken helemaal top!) Achtertuin héél graag, voortuin is geen pré. Huurtoeslag!

( door omstandigheden zijn wij van richting veranderd voor degene die mij al eens gecontacteerd hebben en/of eerdere adv. gelezen hebben.... De redactie verzuimt mijn eerdere plaatsingen te verwijderen helaas..)
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
30 juni 2012 11:23
Hoi,

Ik woon in Almere Buiten is dat een probleem??

Groetjes Ayten
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
30 juni 2012 14:38
Hey,

ik zou graag je postcode willen hebben dan kan ik kijken op google maps en erover nadenken dit vanwege priveredenen...

Mail me anders op bovenstaande emailadres dat 'praat'wat makkelijker!

hoop snel wat van je te horen!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
01 juli 2012 20:23
Hey Ayten,

ik heb je op jou gebruikersnaam gemaild, is dit wel juist?

Heb je nog interesse?? Wij nog wel enigzins nl!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
16 juli 2012 20:11
Almere -Buiten mag ook!!!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
17 juli 2012 19:05
Driehoeksruil staan wij ook voor open!! Als wij maar in Almere komen te wonen!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
18 juli 2012 12:57
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
18 juli 2012 21:30
Wij staan open voor driehoeksruil, als WIJ maar in Almere terecht komen!!!!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
20 juli 2012 15:07
Mensen met drie kamerwoningen/portiek/ galerij flats mogen ook reageren, als het dan maar RUIM is en BALKON!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
21 juli 2012 16:21
Mensen uit Lelestad zijn ook vrij om te reageren!!! Kword een beetje moedeloos, wil echt zo snel mogelijk id buurt van mijn andere kids wonen!
Beste,

Het kan heel lang duren voordat de juiste ruilpartner gevonden is.
Daarbij duurt de eigenlijke ruil ook nog 2 tot 3 maanden, voordat alles goedgekeurd is.

Mvg,
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
21 juli 2012 23:29
Hallo D4WE,

jij hebt mij ook alleen eens gecontacteerd! Wat aardig van je om me een hart onder de riem te steken..

Deze woning hebben wij bijna 8 jaar terug ook via woningruil verkregen, binnen circa 6 tot 8 weken hadden we de ruil rond. Het (zal) verschillen per gemeente lijkt mij..
Wil je niet ontmoedigen, het tegendeel zelfs.
Geef alleen maar aan dat er in die 8 jaar heel wat verandert is op de woningmarkt.
Zoals de welbekende Donner-punten die de huur met minimaal 100 euro opschroeven.
Of de welbekende streek om sociale huurwoningen in de vrije sector te gooien bij een ruil. etc etc

Desondanks wens ik je heel veel succes met je ruil!
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
22 juli 2012 19:45
O maar zo had ik jou berichtje ook niet gelezen hoorwinking smiley Ik heb meerdere mensen gehad hier om te kijken sommigen alleen per mail met goede voorstellen maar deinzen dan weer terug omdat ze graaag een kant en klare naar hun smaak een ingerichte woning willen*lees* met alle luxe van dien!!! Inbouw keuken met vaaatwasser badkamer met ligbad etc. etc. Enja ben het helemaal met je die Donner heeft zelf poen zat een Chauffeur en Beslist maar...!!!

Ook jullie suc6 en hopelijk snel een goede woningruil toegewenst van ons!!!!

Jenny.
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
31 juli 2012 13:52
Hier helaas gisteren een flinke domper gekregenhot smiley: Mevr. uit Almere wilde heel graag ruilen met ons, wij zouden er op achteruit gaan maarja..
Zij woningbouwver. gebeld en wat blijkt haar huidige huur is 481 met toeslag en na evt. ruil zou deze 667euro wordenhot smiley
Conclusie onze ruil gaat niet door, want deze gaat dan ruim boven de huurtoeslag grens zitten!!! En bedankt!!!angry smiley

Mijn woningbouwver. opgebeld voordat ik ook mensen zal moeten teleurstellen en gevraagt wat de verhoging hier wordt na evt. ruil...'nou dat kunnen ze nog niet zeggen want dat blijkt pas uit een evt. voorinspectie van de woningconfused smiley GGRRRRRR!!!!! Nu weet ik nog NIKS!!!!!
Dat is helaas de realiteit ja....
Fijn he die #@$!%@$ donner-punten!!!
Het is helaas overal hetzelfde...heel veel sociale woningen gaan in de vrije sector en/of verkoop.
Hier in zandvoort hetzelfde probleem ondervonden.
En wat betreft een voorinspectie...dat is gelul.
Ze weten al lang wat de huur is na een ruil, maar zijn zeker te laf om dat te vermelden, want wss zal je woning ook in de vrije sector belanden, wat eveneens het ruilen moeilijker maakt.
Hoe komen wij als sociale huurder dan ooit aan de beurt in dit fijne landje.
Hallo,

Ik heb een 3 kamerbenedenwoning in Almere-Haven. Een inpandige schuur dat we hebben omgebouwd naar een 3 de slaapkamer. Tuin op het zuiden met blohut. op 5 min. loopafstand van winkelcentrum en strand. Op steenworp afstand van scholen, openbaar vervoer en park. Laat het me maar weten als het je iets lijkt.

Groetjes,
Katia
Re: Haarlem-Noord naar Almere-stad/ Haven
12 augustus 2012 16:34
Hey Katia!

Op het moment zijn wij(weer) bezig met een mogelijke woningruil naar Almere-Haven...

Maar mocht deze niet door mogen gaan kunnen wij het eens proberen...??? Tja en toch geef ik het niet op hoor al valt het soms niet mee..!!!

Mail me maar op bovenstaand adres en dan houd ik jou in mij bestand/postvak..?? Ik houd gewoon optie's open....( een mens mot toch wat...)
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: