Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar omgeving Breda 5 autominuten naar Breda. Wij naar ????

Gepost door Jaap 
U naar omgeving Breda. 5 autominuten wij naar een andere woning liefst het midden van het land, maar alles is bespreekbaar. U een grote woning met 4 slaapkamers en een grote zolder. Huiskamer van 9x4m met parket. In de zomer van 2011 gerenoveerd en van binnen geschilderd. Kindvriendelijk en scholen en winkels op loopafstand. Wij willen graag ruilen met iemand met een huis met minimaal 3 slaapkamers en een zolder. Liefst naar de provincie Utrecht,Gelderland, Noord-Holland,Brabant. Maar als u een leuke woning heeft en met ons eventueel wilt ruilen is er in onderling overleg veel mogelijk. Graag uw reactie met mailadres of telefoonnr.dan proberen wij zo spoedig mogelijk contact opnemen. Foto,s op aanvraag. De huur is 550 euro
Is zoetermeer ook een optie? Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een grote zolder met vaste trap die als 4e slaapkamer gebruikt kan worden.

Wat is uw telefoonnummer of emailadres?
Re: U naar omgeving Breda 5 autominuten naar Breda. Wij naar ????
26 augustus 2012 22:00
Wat dacht je van Roosendaal ?

vriendelijke groeten k
hoi
ik wil graag in de buurt van breda wonen mij familie woon daar ik wil graag een woning met 3 a 4 slaapkamers en vaste trap na de zolder
mevrouw van mechelen ik woon in tilburg en heb 4 slaapkamers en vaste trap na de zolder
Re: U naar omgeving Breda 5 autominuten naar Breda. Wij naar ????
28 augustus 2012 13:13
Hallo,

ik woon in Hoorn nh en ik heb eengezinswoning in een leuke en kindvriendelijke buurt.
huur is 563 euro.
als u interesse heeft dan kunt u mij mailen:
s.elgasmi@quicknet.nl

mvg,
azer
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: