Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Kampen-almere

Gepost door John 
woningruil Kampen-almere
28 januari 2006 13:58
leuke eengezinswoning waarvan de huur 423 is..het is een 5k woning en ligt in een rustige zeer kindvriendelijke wijk.
Het huis staat in de gemeente Kampen dat is 10 min van Dronten en 10 min van Zwolle af.
Allles is in de buurt zoals park,winkels,en de binnenstad.
Er is een nieuwe Cv in huis.
Het huis in in nieuwstaat en hoeft dus niets aan te gebeuren de vloer begaande grond is voorzien van laminaat.
Er is een voor en een achteruin met schutting verder een schuur aan het huis en wasmachine aansluiting erin.
Echt een erg mooi huis en ruim pervect voor gezin met kinderen !!.
Kijk voor meer info en foto's op www.huisinkampen.tk

wij zoeken het liefst een huis met minimaal 3 slaapkamers in Almere..mag flat zijn
Wij willen verhuizen ivm werk fam en vriendin
Hallo John

Ik weet niet of mijn reactie helemaal goed gegaan is dus maar even opnieuw gedaan.
Ik heb een woning in Almere Stad. Een eengezinswoning met 3 slaapkamers. Grote tuin met berging. Ik heb denk alles wat je zoekt zoals gevraagd in je advertentie. Ik wil zelf graag naar kampen toe ivm familie en vrienden en mijn vriend woont in kampen.
Re: woningruil Kampen-almere
01 april 2014 10:03
Hallo
mag ik een tel nummer vor bereken over woningruil
ik zelf woon in almere stad
grt.nora
Goedendag
Ik wil graag verhuizen naar kampen ik woon zelf in een eengezinswoning in almere met 3 slaapkamers op eerste verdieping 3 en een zolder ook daar is nog een slaapkamer op zolder de aansluiting voor de wasmachine voortuin en achtertuin 10 min van t station en 3 min van de bus de huur is 732 euro inclusief servicekosten
Ik hoor graag van u mvg Sabrina
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: