Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Deventer

Gepost door angelsloes@gmail.com 
Woningruil binnen Deventer
23 april 2012 12:10
Hallo,

Ik ben op zoek naar een woning in de wijk Colmschate/ Vijfhoek maximale huur 664 eur en minimaal 3 slaapkamers en een tuin.

Wat biedt ik aan? Een bovenwoning vlak aan de Ijssel met 3 ruime slaapkamers. Op de 1e verdieping bevinden zich de woonkamer, keuken en eetkamergedeelte. Op de 2e verdieping 3 slaapkamers en tevens een opbergzolder met trap.

De ligging is perfect en je hebt geen last van uitgaanspubliek in het weekend. Alleen is het voor mijn 2 kleine kinderen fijner om in een omgeving te wonen met een tuin.
Re: Woningruil binnen Deventer
26 april 2012 11:37
Het mag ook eventueel een appartement zijn, als er maar speelvoorzieningen in de buurt zijn. Wijk Colmschate of Vijfhoek..
Re: Woningruil binnen Deventer
02 september 2012 15:39
je wilt ruilen na colmschate maar waar woon jij en wat voor huis gr
Re: Woningruil binnen Deventer
03 september 2012 09:31
hallo Wilma

Dit staat in het eerste bericht. Bovenwoning met balkon drie slaapkamers en woonkamer seperate woonkeuken. Dichtbij de Ijssel. Ik zoek iets met minimaal drie slaapkamers en huur tot de huurtoeslaggrens.
Re: Woningruil binnen Deventer
25 september 2018 16:45
Hallo ik wil graag aan woningruil doen in Deventer Twello, of Gorssel. Ik heb een gezinswoning op de Zandweerd, een gezellige en mooie wijk in Deventer. Met een woonkamer met open keuken, 2 slaapkamers en een zolder, berging binnen en een schuur buiten, voortuin en achtertuin, dit jaar heb ik de woonkamer en de keuken helemaal opnieuw geverfd en behangen, graag zou ik willen ruilen voor een andere woning met 3 slaapkamers het liefst ook een gezinswoning in Deventer, vijfhoek,Twello of Gorssel huur max 597,Voor meer informatie kunt u mij pb sturen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: