Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

opzoek naar een woning in a'dam ijburg of nieuw sloten

Gepost door kenza 
opzoek naar een woning in a'dam ijburg of nieuw sloten
21 maart 2012 18:07
Hallo,

Wij wonen nog net anderhalf jaart aan de nassaukade in amsterdam westerpark.
Hartstikke leuke woning en hele lieve rustige buren(voornamelijk ouderen).
De buurt is erg rustig en alles is binnen bereik(winkels, het westerpark, terasjes,centrum en openbaar vervoer lijn 10 is 15meter van mijn deur vandaan.

De woning:
- Ong 80 vierkante meter op de begane grond,
- 2 grote slaapkamers en 1 grote huiskamer, een keuken met een apparte bergruimt,
- een ruime douche en apparte wc.

De reden waarom wij willen verhuizen is omdat wij een kleine heb van 1,5 jaar en merk toch dat wij meer ruimte nodig hebben.
Wij willen heel graag in nieuw sloten wonen of ijburg en het liefst een 4/5kamer woning met tuin.

Mocht u geïntereseerd zijn, mail mij
Re: opzoek naar een woning in a'dam ijburg of nieuw sloten
13 april 2012 23:57
Wij hebben een woning in Amsterdam nieuw west
We hebben een 3 kamerwoning waar er mogelijkheid is voor een 3e slaapkamer.
We hebben 2 balkons en een box.
De douche en wc zijn in aparte ruimtes.
Via de keuken heb toegang tot 1 balkon en via een slaapkamer heb je toegang tot het andere balkon.
Achter ons huis heb je toegang tot een gemeenschappelijke grote buiten plaats
De woning is 65m2 en de kale huur bedraagt 498 euro excl service kosten. (100 euro)

Binnen een paar minuten bent u bij t sierplein en Osdorpplein.

Voorzieningen in de buurt:
Bus/tram haltes, Treinstation, Winkels, Scholen, Parkeergelegenheid, Park/groen voorziening, scholen.

Inkomenseis makelaar 2000 netto
Beste Kenza,
Wij zijn in het bezit van een 4 kamer eengeznswoning in Nieuw Sloten en op zoek naar een andere woning met een lagere huurprijs.Onze woning bevindt zich aan de buitenkant van de wijk Nieuw Sloten aan het water met uitzicht op een groen parkje. Onze huurprijs bedraagt eur 1200,-. Ik ben benieuwd naar jouw huurprijs. Ik hoor graag van je.
mvg Marion
hoi .ik woon in duivendecht ik heb 4 kamers en apart wc en douch. groot keuken en balkon in de flat .3 etage .huur is exl 575 mag hursibside als wind goed dan hoor ik uw bedankt
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: