Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil.van.Gouda.naar.Utrecht

Gepost door mmedejong 
geachte.Ruilmakelaar.ik.zou.graag.mijn.eensgezinwoning.met.spoed.willenruilen.ik.ben.een.vrouw.van.63.jaar.en.mijn.dochter.en.gezin.woont.in.Utrecht.overvecht.ik.zou.zo.graag.bij.hun.in.de.buurt.willen.wonen.mijn.huis.is.tegroot.voor.mij.alleen.ik.zou.graag.in.overvechtnoord.of.zuilen.willen.woonen.in.een.apartement.of.flat.met.lift..2kamers.badkamer.w.c.keuken.ik.zou.wel.graag.mijn.katten.mee.kunnen.nemen.vg.mv.de.jong.thumbs uphot smiley
Hoi ik heb eengezienswoning in omgeving Utrecht
Als u intress bel mij voor meer info. 0687487745
Ad van de meent
Re: woningruil.van.Gouda.naar.Utrecht
09 september 2017 13:06
heb een zeer mooi 3 kamerappartement in nieuwegein
2 hoog met lift
huur 689 incl servicekosten
met oa inbouwkeuken laminaat slaapkemers en pvc huiskamer
huur moet rond de 710 euro zijn ivm ons inkomen
goede avond is Bussum een optie voor u ik heb een gezinswoning met 4 kamers voor en achtertuin plus zolderen kelder wil ook met spoed weg
Zou u willen verhuizen naar Waddinxveen ? Desnoods tegen vergoeding?
0636459390
Woningruil
19 december 2017 23:43
Hay iedereen ben op zoek naar iemand die zijn gezins woning van 5 kamers voor en achter tuin wilt ruilen tegen een woning in bussum met 4 kamer voor en achter tuin zolder met vlizo trap en ruime kelder wegens gezin uitbreiding moet ik groter wonen mail patricia_pedro@live.nl
Foess
Re: woningruil.van.Gouda.naar.Utrecht
25 maart 2018 16:10
Waar zou je naartoe willen verhuizen?
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18

e mail kan ook can48270@gmail.com

or kan naar '' cannuray199@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: