Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Met spoed op zoek naar een nieuwe woning / Wie wilt er ruilen/ Graag Serieus

Gepost door Giga 
Met spoed op zoek naar een nieuwe woning / Wie wilt er ruilen/ Graag Serieus

Ben met spoed opzoek is naar een nieuwe woning het liefst in Amsterdam-noord /andere plekken in Amsterdam mag ook/ Hoofdorp/ Almere/ Landsmeer overal welkom behalve Amsterdam zuidoost

Graag wil ik in contact komen met iemand voor een woningruil. zelf wonen we in een 4 kamer woning in zaandam (3 slaapkamers) voorzien van ingebouwde kasten , apart keuken, toilet en douch 4e etage met lift voor reizen werken/ weg / uitgang is er een goed bereikbare openbaar vervoer, gratis parkeren voor eigen vervoer, Voor u dagelijkse boodschappen woont u precies tegen over een supermarkt.

Als je geïnteresseerd bent in mijn aanbod kom ik graag in contact met u voor een woningruil.
Voor meer informatie ben ik te bereiken op 0687405849
beste mevr/meneer
ik wil graag ruilen met uw woning, ik heb een woning in almere met 4 kamers dus 3 slaapkamers.
naast de trein en de bushalte veel scholen in de buurt een supermarkt.
ik heb een balkon en een lift.
als u interesse heeft hoor ik graag wat terug
Hi waar in zaandam is uw woning.wil nieuwbouw op loopafstand trein.bus.winkels scholen.wil minimaal 3 slaapkamer met zolder lichte ruime woning en huursubsidie mogelyk?.by my is huursubsidie mogelyk..ik woon in adam noord.winkels bus scholen dichtby.1geznswoning n 3 slaapkmr met grote lichte zolder gebouwd 2011.shama_laila@hotmail.com
Lailaa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hi waar in zaandam is uw woning.wil nieuwbouw op
> loopafstand trein.bus.winkels scholen.wil minimaal
> 3 slaapkamer met zolder lichte ruime woning en
> huursubsidie mogelyk?.by my is huursubsidie
> mogelyk..ik woon in adam noord.winkels bus scholen
> dichtby.1geznswoning n 3 slaapkmr met grote lichte
> zolder gebouwd 2011.shama_laila@hotmail.com

hi Shama_Laila,
woning is in poelenburg winkels in de nabije gelegenheid op loop afstand, ook met de fiets,auto of met de openbaarvervoer niet ver van de trein en centraal station zoals vermeld is het een 4 kamer woning in zaandam poelenburg met 3 slaapkamers voorzien van ingebouwde kasten , apart keuken, toilet en douch 4e etage met lift beneden een eigen grote kelder.
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18

e mail kan ook can48270@gmail.com

or kan naar '' cannuray199@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: