Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Eensgezinswoning De Rijp geschikt voor 1 persoon naar Amsterdam binnen de ring

Gepost door RoosR 
Aangeboden:
Tussenwoning in de oude dorpskern van De Rijp voor minimaal 1 persoon. Woning ligt aan een plantsoen met doorgaand vaarwater. Mogelijkheid tot aanleggen van een bootje achter het huis, vanwaar je zo de Eilandspolder in vaart. Zeer fijne buurt met supermarkt, winkels, restaurants en bushalte op 1 minuut loopafstand. Goede verbinding met Alkmaar, Purmerend en Amsterdam.
Indeling woning:
- Begane grond: hal, berging (met eigen buitendeur voor fiets e.d.), toilet, huiskamer met open keuken.
- Eerste verdieping: twee slaapkamers en badkamer. Tevens grote vliering onder dak. Woning heeft zeer veel bergruimte!
De woning is zomer 2016 gerenoveerd: nieuwe badkamer, keuken en toilet. Alles is een jaar geleden geschilderd en er ligt zowel boven als beneden een nieuwe laminaatvloer in.

Gevraagd:
Wegens studie wil ik graag naar Amsterdam. Ik zoek iets binnen de ring. Heb een lichte voorkeur voor West of Zuid, maar sta open voor alle stadsdelen.
Aanvulling: Betreft een sociale huurwoning van Woonwaard. Huurprijs is 513 euro en zal bij woningruil dit jaar niet om hoog gaan!
Beste Roos ,ik heb interesse voor jou woningruil .
Ik heb een leuk benedenhuis zonder bovenburen .veel winkels openbaar vervoer ,gratis parkeren voor het huis .
Gelegen aan het water in Amsterdam west ,met een leuke mooie tuin op het zuiden .
Het is woonkamer , keuken en slaapkamer . huur is 496 euro.
Als je interesse hebt ,neem dan contact met mij op ?
Mijn mail is brandje14@hotmail.com.

Gr Jan .
Hallo, heeft de ruil al plaatsgevonden?
Dag, is de woningruil al geweest? Of heb je nog interesse?. Ik woon al heel lang op het zeer geliefde WG-terrein in een benedenwoning met tuin op het zuiden. Hoor wel of je interesse hebt.
mvrgr
Hoi met Carol,

Ik woon zelf in een prachtig hofje in een zijstraat vd spiegelgracht, achter de prinsengracht. Wil zelf heel graag uit Amsterdam meer in de natuur wonen. Als je nog interesse hebt, het is zeker het bezoeken waard.....helaas kan ik mijn woning niet oppakken en meenemen !
Hoor graag van je,
Groetjes Carol
Dag Roos,

Ben je nog opzoek naar een huis in Amsterdam?

Hartelijke groet,
Sandra
Hoi beste Roos,
Ben je nog op zoek?
Ik heb een hele leuke maisonnette woning in Amsterdam oost. Vlakbij Amstelstation.
Groetjes,
Marlieke
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: