Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wil graag van Delft (4kmrs)naar Almere of Adam (3/4kmrs)

Gepost door J.ramlawi 
Hallo,
 
Ik heb een 4 kamerwoning in DELFT en wil graag een ruime 3 of anders een 4 kamerwoning in ALMERE of AMSTERDAM

-woning op 7de etage
-3 slaapkamers
-Grote inloop/bergkast in de woning
-Lang zonnig balkon langs de gehele woning
-badkamer, wc en keuken paar maanden geleden gerenoveerd
-wc en douche apart
-aparte keuken
-winkelcentrum, basisscholen, park en OV op loopafstand
-gratis parkeren
-supermarkt/ kinderspeelplaats voor de deur
- ligt sinds 2 maanden nieuwe laminaat in mn woning
- huur 685,-
Ik woon in a.dam en wi, graag naar delft het is een 4 kamer woning u kunt me bellen op 0685114927
Ik wil graag naar Delft
Ik woon in Amsterdam in een 4 kamer flat op de tweede etage met elf meter balkon met vrij uitzicht in het park dichtbij de ringweg Afslag 118. Laminaat in het huis ,alleen niet in een kleine slaapkamer , mooi onderhouden flat. Huur 600, maar voor nieuwe huurder kan dat misschien anders worden . Deze woning is geschikt voor huur subsidie of voor een inkomen tot bepaalde hoogte. Zoudt u zo vriendelijk willen zijn mij te antwoorden positief of negatief.
Bij voorbaat mijn dank
M. fenenga-jansen
Beste woningruiler,
Ik ben geintereseert in uw woning. Mag ik misschien meer informatie over uw woning bijvoorbeeld waar in Amsterdam? Ik zelf woon ik in Delft op de vulcanusweg het is een galerij flat met lift. Wij hebben een 4 kamer woning met gesloten keuken hele grote ruime woonkamer. Ik ben zelf in Amsterdam geboren en getogen. Door famillie en gezondheidsproblemen wil ik terug keren naar Amsterdam. Graag een reactie alstublieft. Met vriendelijke groeten Gulsen Polat 0633851604
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: