Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij naar Breda of omgeving, U naar Zoetermeer

Gepost door SaNA 
Ik woon in een ruime eengezinswoning in Zoetermeer in een mooie rustige wijk. Ik heb 3 slaapkamers en een grote zolder die als 4e slaapkame gebruikt kan worden. De keuken is pas vorige week helemaal verbouwd. De woning heeft een badkamer, twee wc's en een voor- en achtertuin. De scholen en winkelcentrum is op loopafstand. Stadshart is te bereiken 10 minuten met de fiets. Verder is veel parkeergelegenheid bij het huis.

Wij zijn met spoed opzoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in Breda of omgeving.
wij willen graag met je ruilen,wij wonen in Oudenbosch vlakbij Breda.voor meer info bel me gerust.06-17583845.
Ik woon in een eengezinswoning in St.Willebrord tussen Roosendaal en Breda in. De woning heeft 3 slaapkamers, douche, vlizo zolder, keuken en een woonkamer. Buiten is er nog een schuur en een grote achtertuin. De kale huur is 369 euro, met huurtoeslag is de huur 240 euro per maand.

Ik ben op spoed naar een woning! en zoetermeer spreekt me erg aan wil zelfs een beloning van 5000 euro geven. U kunt mailen naar xsardientje88@hotmail.com als u interesse heeft.

De woning is in een rustige wijk, vlakbij supermarkten, basisschool, markt en een bushalte.
Re: Wij naar Breda of omgeving, U naar Zoetermeer
20 maart 2012 15:37
hallo sana ik woon in oosterhout portiekwoning 2de etage
alles op loopafstandte doen
asdl je intresse hebt bel mij dan mar
0617662739
groetjes gina
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: