Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u amsterdam ik zutphen

Gepost door groen 
u amsterdam ik zutphen
05 februari 2012 11:10
aangeboden 3 kamer-maisonette 3e/4e (bovenste) etage zeeheldenbuurt/centrum, 55m2 450 euro, vrij uitzicht

gevraagd woning te Zutphen centrum, huur 500 euro
Re: u amsterdam ik zutphen
06 februari 2012 08:19
hai wat vvind je van brummen het ligt vlakbij zuthpen ik heb groot woning 4 slaapkamers vaste trap zolder. intersse bel 0685092664
Re: u amsterdam ik zutphen
07 februari 2012 06:31
Nee bedankt, Zutphen heeft mijn voorkeur
rr
Re: u amsterdam ik zutphen
10 februari 2012 15:21
hallo

ben je ook geïnteresseerd in een driehoekruil met iemand uit Zutphen? ik woon zelf in Apeldoorn en jou woning klinkt aantrekkelijk.

Als je geïnteresseerd bent reageer dan even op neejijweer@hotmail.com Voor foto's kijk even op onderstaande link

[#$%&]
Re: u amsterdam ik zutphen
10 februari 2012 22:15
Hi,
Is Apeldoorn geen optie voor jou?

Ik hoor het graag van je,

groeten,
Mehry
Re: u amsterdam ik zutphen
14 februari 2012 03:03
als het aanbod m.b.t zutphen voor mij aantrekkelijk is, dan wel
Groeten
Re: u amsterdam ik zutphen
14 februari 2012 03:05
Hallo,
Nee, Apeldoorn is geen optie voor mij.
Groeten
Re: u amsterdam ik zutphen
14 februari 2012 14:19
ik zal eens kijken of ik een ruilkandidaat kan vinden . u kunt mij bereiken op neejijweer@hotmail.com

vr. groet
Re: u amsterdam ik zutphen
18 februari 2012 15:37
Beste Groen,

Ik heb net een mailtje gestuurd aan faragan over woningruil A'dam - Zutphen. Deze persoon bood namelijk hetzelfde aan als u. Bent u een ander, laat me dat dan a.u.b. weten, ik mail u dan ook uitgebreid.

Marijke
Re: u amsterdam ik zutphen
26 maart 2012 13:06
Hallo,

bent u al voorzien ?wij wonen bijna in centrum zutphen,we willen naar amsterdam
Re: u amsterdam ik zutphen
29 augustus 2012 21:08
Hallo,

Ik heb een bovenwoning die ik wil ruilen met een woning in amsterdam.

Lichte, ruime etage met 2 balkons op het oosten en westen, in een rustige buurt op loopafstand van historische binnenstad van Zutphen en op loopafstand van de Uiterwaarden en de IJssel. Vrij uitzicht aan beide zijden van de woning, een droge vierkante berging en vriendelijke, rustige bewoners in het portiek. In de directe omgeving is alles ruim voorhanden; 3 supermarkten, school, zwembad, water, recreatie, openbaar vervoer. Parkeren no problem, En het is de bovenste verdieping, dus geen bovenburen. Binnen 20 minuten bereikbaar per trein zijn de steden Arnhem, Deventer en Apeldoorn. De woning is geschikt voor 1 tot 3 personen.

Mocht je nog meer informatie willen zou je mij dan willen mailen?

dragonfly_youk@hotmail.com

Gr Youk de Wit
Re: u amsterdam ik zutphen
05 oktober 2012 21:23
Hai,

Ik woon ook in Zutphen en zoek een ander plekje en wil ruimer wonen. Ben je ook in voor een evt driehoeksruil ? Misschien zoekt iemand wel een huisje met 1 slaapkamer en wat betaalbaar is. hoor je graag. Grt van Jeannette
Re: u amsterdam ik zutphen
11 oktober 2012 23:07
hallo ik woon in doetinchem en wil naar amsterdam en rotterdam. Ik wil ook eventueel wel aan driehoekswoningruil doen
Re: u amsterdam ik zutphen
11 oktober 2012 23:12
ik woon in doetinchem.Hoek woning met 4 slaapkamers,grote voor- en achtertuin. schuur en een autogarage achter,zolder met vlizotrap,kindervriendelijk buurt. Ik wil naar amsterdam of rotterdam en kan ook mee doen aan driehoekswoningruil
Re: u amsterdam ik zutphen
24 februari 2013 14:51
hallo hheft u ook interesse in eengezinshoekhuis in hilversum gr miranda u kunt me bellen op nr 0634089787
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: