Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

5 kamerwoning omgeving Breda.Wij naar maakt niet uit

Gepost door woning10 
5 Kamerwoning omgeving Breda met een grote zolder en een 9m lange kamer met parket en tuindeuren naar de betegelde achtertuin. Plavuizen in de gang en de keuken. Gevraagd een 4 kamer woning liefst met vaste trap naar zolder. Als u een woning heeft graag een mail van u onder vermelding van uw mail adres. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.Pas gerenoveerd met een nieuwe badkamer en keuken plus toilet. Einde zomer binnen alles geschilderd. Foto,s op aanvraag
Re: 5 kamerwoning omgeving Breda.Wij naar maakt niet uit
12 februari 2012 17:25
hallo wil je mischien naar oosterhout
gamau-to-rosa@live.nl
hallo,
ik heb een gezienswoning en den helder noord holand met 4 slaapkamers de huur(360 euro)
ik wil naar die kant toe als u anterees heeft dan bel mij aub (0684367777)
gr
h
Ik woon in een ruime eengezinswoning in Zoetermeer in een mooie rustige wijk (Meerzicht). Ik heb 4 slaapkamers inclusief de zolder. De keuken is pas vorige week helemaal verbouwd. De woning heeft een badkamer, twee wc's en een voor- en achtertuin. De scholen en winkelcentrum is op loopafstand. Centrum is te bereiken 10 minuten met de fiets.

Mocht je interesse hebben, mail me: sahar.naimi@gmail.com
hallo ik heb voor u wat wilt u ik heb 3 slaapkamers en woonkamer badkame wc voor tuin echter tuin in gelderland en ik wil meer info voor u huis
groeten
ik heb u voor u een huis in gelderlaand meer info bellet u 0685060618
In welke plaats woont u?
Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Haarlem. is dat een optie?
roosendaal misschien ?
hoi ik wil graag na breda of daar in de buurt met zeker 3 maar liefs 4 slaapkamers en vaste trap na de zolder
mij familie woon in breda .ik woon in tilburg en heb woning met 4 slaapkamers en vaste trap na de zolder
groetjes mevrouw van mechelen
Re: 5 kamerwoning omgeving Breda.Wij naar maakt niet uit
28 augustus 2012 13:16
Hallo,

ik woon in Hoorn nh en ik heb eengezinswoning met voor en achetr tuin in een leuke en kindvriendelijke buurt.
mijn e-mail is:

s.elgasmi@quicknet.nl

mvg,
azer
hallo,
welk gedeelte van hoorn woont u?
een 4 kamer middenwoning in purmerend-noord een optie? erg kindvriendelijk,voor-achtertuin openbaarvervoer,winkels en scholen op loopafstand?
groetjes brigit
ik won in lelystad 5 kamars met apart schuur en 2 balkon een groet tuin dicht bij centrum huisarte choolen rstig buurt een buuren groetjes kamal
ik wil naar breda ik won in lelystad ik heb leuk woning met 5 slaapkamers en 3 balkon groet wonkamer groet keuken groet tuin met schuur mijn nummer is 0684695537
hoi ik woon in breda maar in de flat maar ik weet niet of je daar intresse hebt ik hoor het van u
hoi mail je mij voor meer info heb 5 kamer eengezinswoning in z-h mina-78@hotmail.nl
yas
Rheden??
31 januari 2013 10:24
Woning in Rheden in de aanbieding, naast Arnhem. Zie advertentie zoekwoord: Rheden. mvg Yas
hallo, ik woon dichtbij duitsland 8 minoten ver heb een mooie eengezinwoning huur prijs 549 pr mad bel me nr:0648540819

gr katja
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: