Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit

Gepost door woning 
U naar een grote woning met 4 slaapkamers en een zolder. Tuindeuren in de kamer naar de achtertuin. Kindvriendelijk en scholen en winkels op loopafstand. Voor verdere informatie graag een mail. O.v.v. uw mailadres of telefoonnr. We nemen altijd contact met u op.
Ik woon in zoetermeer , huisje met drie slaapkamers.
Wil heel graag naar breda ivm studie dochter .

groet lies
hai

ik heb een 4 kamerwoning in groningen op de 1 ste verdieping
interese mail mij geryenne@hotmail.com
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
10 februari 2012 12:12
Hoi,

Ik heb een 4 kamerwoning in spijkenisse op 1 hoog met lift.
Speeltuin en parkeergelegenheid voor de deur, 5 minuten van de stad,
2 straten verder een klein winkelcentrum met diverse winkels,
Metro en bus op loopafstand ook diverse scholen in de omgeving en een park om de hoek.
Heeft u misschien interesse hierin?

M.v.g Esmeralda
Esmeralda_devil@msn.com
ik woon zelf in een grote eengezinswoning in maassluis vlakbij hoek van holland.
Ik woon in een ruime eengezinswoning in Zoetermeer in een mooie rustige wijk (Meerzicht). Ik heb 4 slaapkamers inclusief de zolder. De keuken is pas vorige week helemaal verbouwd. De woning heeft een badkamer, twee wc's en een voor- en achtertuin. De scholen en winkelcentrum is op loopafstand. Centrum is te bereiken 10 minuten met de fiets. Verder is veel parkeergelegenheid bij het huis.

Mocht u interesse hebben of meer willen weten over mijn woning mail me dan: sahar.naimi@gmail.com
Woon in haarlem in een eengezinswoning met grote tuin wil naar tilburg eengezinswoning
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
14 maart 2012 14:16
hello
emailadres sanne_wilksloot@hotmail.com mijn telnr=0644549040
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
15 maart 2012 11:24
ik woon in bergen op zoom . 3 slaap kamers ... 0687212277
Wij hebben een eengezinswoning met 4 slaapkamers en een zolder in de aanbieding voor 485 per maand in een nieuwbouwwijk.
We willen graag verhuizen ivm werk in de regio Breda.

Mel
Hallo

weet niet of jullie al iets gevonden hebben .wij komen uit vianen.wonen in een hele grote flat.
heb je intresse wil je dan even bellen.06-50933722 bvd
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
24 april 2012 19:38
BERGEN OP ZOOM CENTRUM 3 SLAAP KAMERS 0687252388
Hallo,
Wij wonen in Delfzijl,hoekwoning met tuin,3slaapkamers en zolder.
i.v.m samenwonen en werk in tilburg zou ik graag willen ruilen.huur 525 subsidie mogelijk.
tel.0596858778
Do
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
09 mei 2012 21:45
3hoeksruil? Van Breda naar Utrecht? Ik naar Vlissingen en de mensen uit Vlissingen naar Breda? Allemaal eengezinswoning mijn huis is nieuwbouw pas 4 mnd oud. 0653558752.
waar wil je gaan wonen mijn telefoon is 0611520442
heb een woning in schiedam 4 kamer woning 2 min van rotterdam super mooie appartement als u intresse heeft hoor ik het wel
ik heb intresse in de woningruil ik heb een grote woninge met 3 slaapkamers zolder grote achtertuin en voortuin nabij scholen , winkels openbaarvervoer en de dijk...
wij wonen in delfzijl en willen zo snel mogenlijk naar tilburg verhuizen en hopen dat u misschien intresse heeft

de totale woonkosten met huursusidie eraf met gas water en licht bedraagt 620 euro

ik hoop heel snel wat van u te horen
mvg i.b van ingen
mij telefoon nummer is 0135357883
maar waar woon u ik zal graag na breda of rijen willen en woon zelf in tilburg
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
28 augustus 2012 13:18
Hallo,

ik woon in Hoorn nh en ik heb eengezinswoning in een leuke en kindvriendelijke buurt.
mijn e-mail is:
s.elgasmi@quicknet.nl
Hallo,

ik heb een ruime eengezinswoning in Lelystad,

heeft u interesse: 0616729781

Mvg,

Kim
Hallo,

Heeft u interesse in Den Haag?
Ik hoor 't graag van u.

Met vriendelijke groet,

Seven.
Hallo,

ik woon in Spanbroek N-H, tussen Heerhugowaard en Hoorn in.
een tussenwoning met 3 slpk, bijkeuken, voortuin en hele lange achtertuin van 30m! (betegeld)
met alle voorzieningen in de buurt...
m. Vr. Groeten, M. Simon 0226752431
Dag,

Ik heb interesse. Heb mooie eengezinswoning ( 4kamers en zolder in kindvriendelijke buurt) in Deventer.
Wil dolgraag naar Breda e.o,
Vandaar mijn reactie.

Hoor graag.

Vriendelijke groet,

annette visser
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
15 november 2012 21:05
Ik heb interesse heb een 4 kamer woning in Rotterdam.
Re: U naar omgeving Breda-Tilburg wij naar maakt niet uit
15 november 2012 21:06
Heb interesse mijn mailadres is moonhasbroken@hotmail.com heb een 4 kamerwoning in rotterdam
Ik heb wel interesse. Wij hebben een vrijstaande woning in Tienhoven Zh. tussen Gorinchem en Vianen (U).
Hoi,

Wil je naar almere stad 5 kamere met zolder.? Huur 850 per maand ik wil graag naar Breda.
Graag uw mail of telefoonnr.
Hallo,

Ik woon in een tussenwoning met 3 slaapkamers en een zolder. Voor en achtertuin, schuur, keuken is net gerenoveerd.
Waar woont u precies? Ik woon in Zeeland.

mail : mis_l@live.nl

mail me voor verdere vragen.
Hallo,

Ik woon in een tussenwoning met 3 slaapkamers en een zolder. Voor en achtertuin, schuur, keuken is net gerenoveerd.
Waar woont u precies? Ik woon in Zeeland.

mail : mis_l@live.nl

mail me voor verdere vragen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: