Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar lelystad (eengezinswoning) ik naar?????????

Gepost door b 
hoi,

ik heb een eengezinswoning in lelystad 3slaapkamers, alles ligt centraal en het is een rustige buurt....ben je geintreseert stuur me maar een mailtje.........
Hallo!

Waar gaat je voorkeur naar uit qua provincie/plaats?
Wij wonen in Groningen (Veendam)

Mvg Suzanne
b Schreef:hallo ik ben geinterseert in uw eengezinswoning, wilt u een appartement in hartje lelystad?

-------------------------------------------------------
> hoi,
>
> ik heb een eengezinswoning in lelystad
> 3slaapkamers, alles ligt centraal en het is een
> rustige buurt....ben je geintreseert stuur me maar
> een mailtje.........
hallo ik heb eengezinwoning in scherpenzeel GLD woon kamer 25m 3slab kamer gerod zolder woor tuin achter tuin
heeft u mischien meer info over de woning je kan me ook een mailtje sturen, badiabadia@hotmail.com
Re: u naar lelystad (eengezinswoning) ik naar?????????
08 maart 2012 15:27
wat vind je van brummen
zou je ook naar emmeloord willen. groetjes
Re: u naar lelystad (eengezinswoning) ik naar?????????
01 augustus 2012 22:12
Hallo Wij hebben een eensgezinswoning in Zwolle. Wilt u ook daarheen?

MVG Esther
dat is nou toevallig ik heb ook een eengezinswoning in lelystad voor en achter tuin,3 slaapkamers en zolder, wie o wie??ik wil graag dezelfde soort woning maar richting emmeloord,zwolle,ermelo en wat er tussen ligt!!!
wie mailt mij!!!
Re: u naar lelystad
06 augustus 2012 11:24
dat is nou toevallig ik heb ook een eengezinswoning in lelystad voor en achter tuin,3 slaapkamers en zolder, wie o wie??ik wil graag dezelfde soort woning maar richting emmeloord,zwolle,ermelo en wat er tussen ligt!!!
wie mailt mij!!!
Hallo wij wonen dichtbij het centrum van Sneek,eengezinswoning, drie kamers en grote zolderverdieping. Mail mij voor meerdere details!
hoi woon in almerebuiten 3 kamer flat 2 etage wel zonder lift vlak bij centrum openbaar vervoer intresse mvg alberdina mijn email is a.lipsius4@uocmail.nl nr 0686086839 mvg
Hoi,

Ik heb een 4 kamer woning in Almere Haven. Vlak bij bushaltes, strandjes en het centrum. Ruime tuin voor en achter.
Ik wil heel graag naar Lelystad ivm lat-relatie.

een groetje van Angela
reacktie op angela heb je al wat gevonden in lelystad?wij willen ook ruilen eengezinswoning in lelystad.mschien iets voor je??
hallo
ik heb en een heel grote flat in 3e verdiping met grote woon kamer en 3 slaap kamers en heel grot dicht kuken en dicht bij wenkel senturom en bushalten voor duur en grote wenkel sentrum van alkmaar 7 mnuten lopen we zijn zalf woone in alkmaar noord graag ik hoor wel
gr
Hallo,
ik heb zeer intresse in uw woning.
Ik heb een 1 kamerwoning in almere Filmwijk.
De woning is gemakkelijke te verdelen in woon en slaapkamer.
De woning is op begaande grond met tuin.
Het is naast de bushalte en binnen 5 minuutjes ben je in de stad.
Strand en bosgebied op 3 minuten loopafstand
Het is een heerlijke buurt.
Alleen is de woning helaas te klein voor ons geworden door komst van ons kind

ik hoor graag of je intresse hebt.

Vriendelijke groet Shanise
Bent u nog op zoek naar een ruilkandidaat? Ik hoor graag van u. Bedankt alvast, gr Mar
Ja, wij zouden wel naar Lelystad willen, naar een eengezinswoning ...alleen, - wilt U naar Drenthe Emmen, Angelslo, dit is een kindervriendelijke, groene wijk vol ontwikkeling. Het betreft een huurhuis van Lefier, 4 slaapkamers boven, tuin voor en achter, schuur. Het is een gezellige woonkamer (veel lichtval) die overvloeit in de eetruimte. De huur is 500,- maar er is een toeslag van 168,-
hoi.
. ik heb een eengezins woning in mijdrecht .
met 3 slaapkamer en tuin in ruistige omgeving kindvriendelijk .
hoor graag wat m,v,gr moniek
hallo ik voond in almere stad als geb je interessen mjin nummer is 0684628674
u naar almere wji naar lelystad
09 februari 2013 12:01
hallo ik voon in almere stad ik heb kames ik graah naar lelystad als kan in lelycentrum
Re: u naar almere wji naar lelystad
09 februari 2013 12:04
nora Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo ik voon in almere stad ik heb 4 kames ik graah
> naar lelystad met 4 slaap kamers en zolder kan ok zonder zolder
heb je interes voor 3 slaap kamers woning in almere stad filmwjik
hallo viel je nog in almere?
Hallo meneer/Mevrouw,

ik heb uw advertentie gezien op woningruil en ik heb wel interesse in uw woning.. ik woon in Groningen ik heb een etage woning op eerste verdieping met 3 slaapkamers en een woonkamer.
ook heb ik 2 balkons, een aan de voorzijde en een aan de achterkant..
er is een winkelcentrum op loopafstand van 5min. parkeergelegenheid is er voor de deur.

ik hoop wat van u te horen.

vriendelijke groet,

Nina
hallo Mar,


heb je interesse in een woning in Groningen?

dan hoor ik graag iets van je..


groetjes Nina
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: