Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

eengezinswoning in Hoorn te ruil

Gepost door azer 
eengezinswoning in Hoorn te ruil
03 januari 2012 13:37
Hallo allemaal,

een mooie en grote eengezinswoning te ruil in Hoorn in een leuke en kindvriendelijke buurt.
wie heeft interesse???
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
26 februari 2012 10:19
goede morgen waar wil je naar toe? thea
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
26 februari 2012 10:26
goedemorgen,

wat heeft u te bieden?

mvg,
azer
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
26 februari 2012 11:10
spijkenise bij rotterdam een eengezins woning wat voor woning heb jij?
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
26 februari 2012 11:15
Jammer,want Spijkenise is ver weg voor ons.
succes verder met zoeken.


groetjes,
azer
Goeiedag,

Ik ben opzoek naar een woning in Hoorn, woon zelf op het venelaan kwartier naast het ijsselmeer en wil graag iets groter wonen ivm kids.
Welke buurt woon je ?

Groetjes,
Pascalle
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
27 februari 2012 09:18
Hallo Pascalle,

Ik heb u net een mail gestuurd.Helaas zoeken wij niet een woning in Hoorn,maar in Amsterdam.
Dus succes verder met zoeken.

mvg,
azer
Wel eens op www.ruilenverhuis.nl gezocht naar een ruil partner? Daar kunt u niet alleen in aanbod zoeken maar daar kunt u ook vinden wie er naar uw buurt wil verhuizen. Meldt nu ook uw woning aan op www.ruilenverhuis.nl en geef woningruil.startpagina.nl/prikbord op als tipgever en betaal heel 2012 slechts 1 euro per maand i.p.v. 5 euro per maand. Dus heel 2012 nu voor slechts 10 euro (ipv 50 euro). Meer info over ruil concept en de voordelen van ruilen, zie www.ruilenverhuis.nl
Ben overtuigd dat woningruil de woningmarkt zou kunnen redden.
Beste Pascalle,

Ik woon op de Patio in Kersenboogerd-Zuid en ben opzoek naar een ander huis in Hoorn. Het liefst wat kleiner dan ik nu heb.

Mijn woning is een maisonette (bovenwoning van 2 etages), ca. 78m2 oppervlakte, 2 slaapkamers en een grote zolder die eventueel als 3e slaapkamer kan fungeren.

De belangrijkste eis die ik heb aan uw huis is dat de huur niet meer dan 600 euro per maand bedraagt.

Graag zou ik snel willen verhuizen en ben daarom druk aan het zoek. Wilt u de woning bezichtigen maak dan z.s.m. een afspraak.

Met vriendelijke groet,

Rik
Beste Pascalle,

De huur bedraagt 559 euro per maand trouwens.

Met vriendelijke groet,

Rik
Amsterdam zuid-oost?
Etage , 3 slaapkamers 4 hoog
@ rik...is hoorn-purmerend een optie?? hoor het graag van je.

brigit
brigittapda@live.nl
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
02 september 2012 17:42
Hallo,

bedankt voor u interesse in min woning.wij willen eigenlijk naar Amsterdam verhuizen en Purmerend is geen optie voor ons.Maar misschien een driehoeks ruil is ook een optie??

mvg,
azer
Goedemiddag,

Kunt u mij een prive bericht op mijn email sturen. Heeft u interesse in een driehoeksruil? u naar amsterdam 4 kamerwoning ik naar Hoorn Amsterdam naar Purmerend?

Vriendelijke groet,

Pauline
Re: eengezinswoning in Hoorn te ruil
13 september 2012 17:26
Hallo Pauline,

Ik heb wel interesse in een 3 hoeks ruil.wat is je e-mail adres eigenlijk?
mijn e-mail adres is:
s.elgasmi@quicknet.nl
ik hoor van je!

mvg,
azer
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: