Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar amsterdam u naar ruime eengezienswoning5k amersfoort

Gepost door maria 
ik heb een ruime mooie 5 kamers eengezienswoning,in amersfoort rustig wijk ,nieuwland,met voor en achter tuin,zolder met vast trap.450 euro.huur op maat en subsidie aanwijzig.ik ben op zoek naar iets gelijks in amsterdam.
liefs maria
Re: ik naar amsterdam u naar ruime eengezienswoning5k amersfoort
11 juni 2012 16:14
Is Almere Poort iets voor u? ik heb een 4 kamer eengezinswoning in Almere Poort [dichtbij A'dam]
Re: ik naar amsterdam u naar ruime eengezienswoning5k amersfoort
15 juni 2012 14:29
Hallo,
Wij willen graag naar Amersfoort en we wonen in Zwolle.
Zou u mee willen werken aan een driehoeksruil?

MVG Esther
hallo
ik heb een gelijk soort woning in amsterdam heeft u nog intresse?
Re: ik naar amsterdam u naar ruime eengezienswoning5k amersfoort
15 december 2012 13:29
HALLO MARIA,
Ik heb een 4kmr woning ,huur is 434euro ,is het wat voor je ,2 balkons ,box ,zolder ,winkels ,scholen markt ,ov allemaal op 5,a 10, min loopafstand ,gratis parkeren ,,,,,kan je een beschrijving maken van je woning,,,,,[indeling]
hoor graag van uw..
Fatiha......
Zou jij eventueel ook naar utrecht willen, 4kamer woning leuke buurt alles nabij scholen gratis parkeren winkels dokters alles ind e buurt. ben dringend op zoek naar iets in amsterdam vanwege me zieke moeder

hoop gauw te horen.

n.h.elhabri@gmail.com
Zou jij eventueel ook naar utrecht willen, 4kamer woning leuke buurt alles nabij scholen gratis parkeren winkels dokters alles in debuurt. ben dringend op zoek naar iets in amsterdam vanwege me zieke moeder voor mij te veel om met een kind op en neer te reize van amsterdam naar Utrecht

hoop gauw te horen.

n.h.elhabri@gmail.com
Hallo

ik woon zelf ook in nieuwland in en apartement van 3 kamers
maar wil graag met de kinderen naar en gezinswoning

ik zou u graag willen helpen om iemand te vinden in amsterdam als we 2 op 1 ruil kunnen doen
Hallo,

Ik heb een 4-kamer massionette woning in Amstelveen (10min. van Amsterdam). Ik ben met spoed op zoek naar woningruil naar Amersfoort... Liefst wijk Nieuwland of een andere leuke wijk.
Interesse?

Groetjes Wendy (w.den.hartog@casema.nl)
Hallo Maria,


Ik bied een mooie en ruime 4kamer appartement aan in Beverwijk.
De huur is 507 euro inclusief servicekosten.

mvg
Hallo,

Ik ben 3e ruilkandidaat

4-kamer massionette woning in Amstelveen (10min. van Amsterdam)


Groetjes Wendy
Hoi Maria,

Heb je interesse in 4kamer massionette woning in Amstelveen? Ligt 10 min. van Amsterdam.
Wil eventueel meewerken met 3hoeksruil met Esmaa. Ik ben met spoed op zoek naar een woning in Amersfoort.

Je kan me mailen op w.den.hartog@casema.nl.

Groetjes Wendy
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: