Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam en ik naar Zwolle

Gepost door AA 
AA
U naar Amsterdam en ik naar Zwolle
14 oktober 2011 22:25
Ik heb 2 kamersflat in Amsterdam Amstel. Ik ben op zoek naar een woning van 2 of 3 kamers in Zwolle. Als u er 2 of 3 kamerswoning hebt dan laat mij weten.
Re: U naar Amsterdam en ik naar Zwolle
20 oktober 2011 20:12
goeieavond ,
ik heb u advertentie gelezen en ben best wel geintreseerd.
ik heb een 3 kamerwoning in zwolle maar ben op zoek naar een 3 kamerwoning in amsterdam .
maar zou graag willen kijken wat we kunnen regelen .
lill_sientje@hotmail.com

groetjes sientje



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/10/2011 20:13 door daimontdiva.
Beste heer/mevouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis woningruil website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Met Vriendelijke groet,

Jelmer Vet
www.deruilmakelaar.nl
info@deruilmakelaar.nl
hallo,
ik woon in zwolle en ik zoek een woning in amsterdam.
ik woon in een flat met 3 slaapkamer en 1 woonkamer en een balkon.
basischool is heel vlakbij het is tegenover ons flat(als u kinderen heeft)
wij willen heel graag naar amsterdam.
als u meer wilt weten kunt u me bellen naar: 06-48716395
alvast bedankt.
Re: U naar Zwolle en ik naar Amsterdam
29 november 2011 15:21
ik zou heel erg graag naar amsterdam willen gaan
ik woon zelf ook in zwolle!
als u mij kunt bellen zou ik dat graag willen
06-48716395
alvast bedankt!
Re: U naar Amsterdam en ik naar Zwolle
29 november 2011 22:11
goede avond ik zag dat u een advertentie heeft geplaats voor een woningruil van adam na zwolle.
ik heb een 3 kamerwoning in zwolle centrum als u geintreseerd bent hoor ik graag van u .
groetjes sientje
Re: U naar Amsterdam en ik naar Zwolle
01 december 2011 19:12
goeieavond las je advertentie gelezen ,en wil zeggen dat ik geintreseerd ben .
ik heb een driekamerwoning in zwolle (diezerpoort).veel groen ,nabij winkels ,scholen,centrum binnen 10 min .
als u geintreseerd ben hoor ik graag van je .groetjes sientje

lill_sientje@hotmail.com
Hoi, wij willen graag in amsterdam wonen,
wij wonen in een flat 3 slaapkamers en woonkamer.

ik heb het sirieus dat ik wil gaan ruilen met u..
als u het ook sirieus neemt laat het mij dan weten

dank u wel
ik heb apartment met twwe slaapkamers een woonkamer eigen keuken toilet douche,groot balkon.op de 4 verdieping kale 250 total 360.kan je mij ook bereik via 0641398020
Re: U naar Amsterdam en ik naar Zwolle
30 januari 2012 09:13
..



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/11/2012 21:37 door sabrinabec.
Hallo,

ik heb een 3 kamer woning in Zwolle. De woning heeft 2 slaapkamers, aparte douche, toilet en badkamer, 2 balkons, een schuur onderaan de portiekflat voor (brom)fiets en opslag en cv.
Voor verdere informatie kunt u mij mailen of bellen op 0640219860.

Ik hoop snel van u te horen.
Groeten Flore
Hoi,

Mocht u nog op zoek zijn...ik heb punten gespaard in Zwolle, maar ik ga er verder niks mee doen. Er zijn dusdanig veel punten gespaard dat u een woning kan uitzoeken naar uw eigen voorkeur.
Ik hoor graag van u.

mvg,

Bert
bertnijman@hotmail.com
0650739423
Re: U naar Amsterdam en ik naar Zwolle
24 november 2012 11:38
Via deze weg bied ik mijn sociale hoekwoning aan voor inruil een sociale huurwoning.


Een gewilde 3 slp kamer hoekwoning met grote zolder die eventueel gebruikt kan worden als extra slaapkamer of studiekamer/kantoor en 2 toiletten voor 617,94 euro p.m in Zwolle aan de rand van het centrum. De woning heeft een achtertuin van 20 meter lang, zit op loopafstand van het centrum, veel groen, Op loopafstand van de ziekenhuis en de wezenlanden park, ook van het bos, kindervriendelijke omgeving, en dicht bij de snelweg en centraal station. Scholen en winkels op steenworp afstand.

Ik zoek zelf een woning/ flat met lift die ook onder de huursubsidie grens valt ( ook met huur verhoging na de ruil ).

Mail me bij interesse met ligging en huurprijs naar: m_werleman@tele2.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/11/2012 11:23 door m_werleman@tele2.nl.
Dag Marie,

Ik ben op zoek naar een woning in zwolle, ik woon in de bijlmer aan de hoogoord. Ik woon in 3 kamerwoning(flat) met een klein tuintje aan de achterkant. Wij willen zo snel mogelijk verhuizen naar zwolle. Ik weet niet hoe dit gaat woningruil en ik weet ook niet of jij interesse heb maar ik dahct laat me even een berichtje achterlaten.

Groet, Amy
Hallo,

Ik woon in een apartement met een kamer en een woonkamer.
De keuken, toilet en douche is apart van de kamer. Ik ben opzoek naar een apartement in Amsterdam. Het maakt niet echt uit of het een kamer is of twee kamers.


Said
hoi
als je nog geintereseerd bent hoor ik het graag ik heb een 5 kamerwoning 90 vierkant meter midden in het centrum en aan het wezenlandenpark/assendorp onder de huursubsidie grens.ik wil zelf graag naar amsterdam.
gr maria
Geachte maria

Ik heb begrepen dat u een woning zoekt in zwolle

ik heb intresse in een woning in amsterdam ik kom zelf uit diemen zuid en heb naast de bijlmer gewoont

het lijkt mij erg leuk om een keer af te spreken om te kunnen kijken u bij mij en ik bij u een x

Ik woon in een 4 kamer apartament Waarvan 1 Grote woonkamer en 3 slaapkamers Wij hebben een hele grote balkon met uitzicht op haven

mijn maandelijkse kale huur bedraagt 420

ik zou graag een reactie van terug krijgen


met vriendelijke groet julian
Amy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dag Marie,
>
> Ik ben op zoek naar een woning in zwolle, ik woon
> in de bijlmer aan de hoogoord. Ik woon in 3
> kamerwoning(flat) met een klein tuintje aan de
> achterkant. Wij willen zo snel mogelijk verhuizen
> naar zwolle. Ik weet niet hoe dit gaat woningruil
> en ik weet ook niet of jij interesse heb maar ik
> dahct laat me even een berichtje achterlaten.
>
> Groet, Amy


Geachte amy

Ik heb begrepen dat u een woning zoekt in zwolle

ik heb intresse in een woning in amsterdam ik kom zelf uit diemen zuid en heb naast de bijlmer gewoont

het lijkt mij erg leuk om een keer af te spreken om te kunnen kijken u bij mij en ik bij u een x

Ik woon in een 4 kamer apartament Waarvan 1 Grote woonkamer en 3 slaapkamers Wij hebben een hele grote balkon met uitzicht op haven

mijn maandelijkse kale huur bedraagt 420

ik zou graag een reactie van terug krijgen


met vriendelijke groet julian
hoi

nee ik woon in zwolle niet in amsterdam,ik wil graag naar amsterdam terug.

gr maria
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: