Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

3 HOEKSE RUIL VOOR UTRECHT????

Gepost door jozua 
3 HOEKSE RUIL VOOR UTRECHT????
06 oktober 2011 01:03
Hallo,

Er is iemand die een 5kmr eengezins woning heeft in UTRECHT-OUDENWATER.
3 SLPKAMERS en vaste trap naar ZOLDER.
De woning ligt in JHR A Swietenstraat 17.
Hun willen naar GOUDA maar Gouda wilt graag naar ZEELAND !!!
Ik heb een 5 kmr in zeeland maar wil niet in Utrecht wonen.
Dat is te druk voor mij en de kids vandaar!!
Dus als jij een leuke 5 kmr eengezins woning heb elders, en jij naar UTRECHT wilt?
Laat het mij dan horen alstublieft?????

Vriendelijke groet,
Re: 3 HOEKSE RUIL VOOR UTRECHT????
06 oktober 2011 15:13
oo ik wil heeeel en heeeeel graag naar utrecht ik kom uit noord brabant breda 4-kamer portiekwoning

heeft u daar misschien interesse please please
Hallo,

WIj zijn die gene die graag woningruil willen doen naar gouda en wonnwn nu in oudewater.

En ik ben gebeld door een man die uit zeeland kwam en die dan naar oudewater wilde.

Het ging om een driehoeks ruil geloof ik.

Zou ik u nummer mogen dat ik u kan bellen,

want wij willen heel graag verhuizen naar gouda.

en die man uit zeeland wilde juist naar oudewater maar ik heb er helaas niks meer van gehoord.

Want ik zou gebeld worden door diegene uit gouda om daar te gaan kijken en daar was het afhankelijk van.

Maar ben helaas niet meer gebeld.


U mag mij ook bellen op 0653476683

Of ik wil u ook best bellen als ik uw nummer mag


En anders als u iemand anders bent kunnen we dan mischien een driehoeks ruil doen dat wij naa gouda gaan u naar zeeland en die gene van zeeland aar oudewater.

Ik hoop van u te mogen horen.

De reden dat wij naar gouda willen is omdat mijn kinderen straks naar de school in gouda en ik ga werken in gouda en mn vrouw der zus in gouda woont en ik geloof in de zelfde wijk en ze zien mekaar regelmatig daarom hebben wij besloten om naar gouda te gaan.

Ik hoor het wel van u.

MVG Rudy Volmer
Re: 3 HOEKSE RUIL VOOR UTRECHT????
21 november 2011 16:29
Wij willen graag naar Utrecht. We wonen in Oosterhout in een grote woning met 4 slaapkamers.

Met vriendelijke groet,

Jaap
Re: 3 HOEKSE RUIL VOOR UTRECHT????
23 november 2011 13:34
Ik heb ooit gereageerd op uw aanbod maar ik krijg geen reactie. Ik wil graag terug naar utrecht , ik heb een maisonette huis in het centrum van Enschede, Dus alles een van jullie wel interesse hebt dan hoor ik graag van uw.

Groetjes.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: