Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!

Gepost door Machteld 
U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
14 september 2011 20:27
Wij hebben een goed onderhouden, ruime 5 kamer tussenwoning met vaste trap naar zolder (ruime kamer en aparte berghok) en een aangebouwde schuur aan de voorzijde in Deventer (wijk Borgele), ruime achtertuin (12 m diep X 7 m breed) met achterom. Voldoende parkeergelegenheid aanwezig, achter en naast de woning. Park direct naast de woning.
De keuken is vernieuwd in april 2011, badkamer in aug. 2011 v.v. aparte douchehoek, ligbad, wastafel en 2e toilet, nieuwe plavuizenvloer in hal in febr. 2011. Winkels, huisartsenpraktijk, wijkcentrum en div. scholen op loopafstand. De huur bedraagt 600,- euro p/m.

Wij zoeken een zelfde soort ruime woning als we nu hebben, minimaal 3 slaapkamers + vaste trap naar zolder, kamer (mogelijk). Achtertuin, schuur en gelegen in een kindvriendelijke en kinderrijke buurt. Winkels, scholen, speeltuin etc in directe nabijheid. Huur max. 600,- euro p/m.

Heeft u DE woning die wij zoeken, laat ons dan weten waar (in welke woonplaats) uw woning staat en geef ons een uitgebreide omschrijving en foto's van uw woning via de mail. rm.08@live.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/09/2011 20:29 door Machteld.
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
19 september 2011 19:20
Niemand ???????????????????????????
Als ik vragen mag:
Naar welke provincie gaat je voorkeur uit?
Mvg Maaike
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
19 september 2011 20:37
wij hebben geen vookeur....
Wij zijn namelijk nog op zoek (voor 3 hoeksruil) naar iemand die naar een eengezinswoning in Groningen (Veendam) wil.
Leuke groene wijk.Veel kinderen in de buurt. 3 slaapkamers + zolder met vaste trap waar ook nog makkelijk een kamer van gemaakt kan worden.Huur bedraagd 504,- (wordt bij ruil verhoogd , maar blijft onder de 554,- )
Vlakbij Groningen-stad en het mooie Drenthe.
Misschien iets voor u?
Mvg Maaike
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
20 september 2011 11:15
Ik zal met mijn man overleggen...
Die zal moeten kijken of er werk is voor hem daar in Veendam, hij is namelijk taxichauffeur
Dat is prima.
Heb geen haast en we moeten geen overhaaste beslissingen nemen.
Ik weet wel dat in Winschoten (kleine 20 min van Veendam) een vrij groot Taxi bedrijf zit.
Taxi de Grooth
Zou eventueel een optie zijn?

Waar woont u precies in Deventer?
U mag mij ook wel mailen , spreekt wat fijner.
woningruiler1980@gmail.com

Mvg Maaike
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
21 september 2011 18:34
Maaike ik heb je een email gestuurd
hallo,
wil je naar Hoogezand in provincie Groningen?
mail adres is mona777@live.nl
mvg,mona
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
01 oktober 2011 15:23
Zijn er toevallig andere mensen uit andere provincies die naar deventer willen
Hallo,

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning met vrije uitzicht en parkeergelegenheid aan de voorzijde.
Een grootte voortuin 20m2en achtertuin 85m2.
Ik heb een woonkamer met open keuken kom je op 39 m2.
Slpkamers van 14,13,12,10m2.
Badkamer met 2de wc.
De 4de kamer is met vaste trap naar de zolder.
Scholen op loop afstand van 3 min en centrum ben je er binnen 10min.
Parkvoorzieningen aanwezig, sportgelegenheden dichtbij. Wij zoeken een ruime 5 kmrwoning dan wel met vaste trap naar zolder in een nette kindvriendelijke buurt. Waar ik naar toe wil,dat ligt er een beetje aan. Ik woon zelf in hartje Zeeland.
Heeft u enigzins interessen om te ruilen dan kunt u me altijd bellen op het nummer 0115-690892/0649814546.

Vriendelijke groet.
Hoi Machteld,

Ik las jouw advertentie en de berichten eronder.
Ik woon in een andere regio, ik woon in namelijk in Zwolle en ik zou graag in Deventer willen wonen.
Ik heb een ruime tussenwoning (2005) in de wijk Stadshagen met 3 slaapkamer en een vast trap naar zolder.
Op de zolder heb ik nog een ruime slaapkamer gemaakt.
Op de eerste etage een ruime douche met een tweede toilet.
Een mooie open keuken met een groot raam tot aan de grond. Allemaal netjes onderhouden.

Aan de voorkant vrij uitzicht aan een slootje gelegen. De achtertuin is ca 12 meter lang bij ruim 5 meter en ligt op het zuiden. We hebben ook nog een schuur in de tuin. Je kunt vrij in de tuin liggen.
We hebben natuurlijk een achterom ingang. Achter het huis is voldoende parkeergelegenheid. Aan de voorkant van het huis hebben we een vlonder.De wijk Stadshagen is kindvriendelijk met veel scholen dichtbij. Veel speeltuintjes in de omgeving. Het is een vinex wijk met alle mogelijke voorzieningen en een groot winkelcentrum met Hema, Kruidvat, Blokker en veel meer. Huisartsenpraktijk, tandarts apotheek. Ook is er een sportschool aanwezig met zonnebank op fietsafstand van 10 min. Onze woning ligt op loopafstand van de Milligerplas een erg leuk strand met een restaurant erbij. Ook zijn er wandel en fietsgelegenheden. De huur bedraagt 534 euro per maand.

Mocht je interesse hebben dan zouden we foto's kunnen uitwisselen.

Met vriendelijke Groet,

Truus
Eengezinswoning 3slp.vlizotrap grote tuin heb de advertentie staan
groetjes
Re: U naar 5 kamer eengezinswoning in Deventer - Wij naar: ... zeg het maar!!
23 februari 2012 18:09
Truus graag je mail adres
Hallo Machteld,

Welke wijk ligt jouw woning?

Mvg,

Angelique
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: