Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)

Gepost door Jeroen 
In de aanbieding:

Eengezinswoning uit 1998 in nieuwbouwwijk in IJsselstein.
Rustige woonwijk, met veel gezinnen.

Speeltuin direct grenzend aan de voordeur. Autovrije straat in hofje.

2 grote slaapkamers, 15 en 16m2. (mogelijkheid tot maken 3 slaapkamers)

Ruime woonkamer en open keuken, grote tuin van 75m2.

Huur: 641,00

Ga graag naar Houten toe... maar sta ook open voor andere ruilen... laat maar horen. smiling smiley

groeten jeroen,
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
03 augustus 2011 10:56
Hi Jeroen wilt u ook naar Breda ruilen?
w
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
29 maart 2013 12:23
hallo jeroen

ik heb een eengezinswoning in vleuten de tol, prachtige buurt. hetzelfde bouwjaar als die van jou.

als je geintresseerd bent kun je bellen op 0623905995
Ik ben op zoek naar iemand die vanuit IJsselstein naar houten wil voor een 4 hoeksruil heeft u interesse?

Ik ben op zoek naar een woning in rotterdam het liefste een benedenwoning eengezinswoning of een flat met lift en ruim balkon. Ik heb zelf een eengezinswoning in houten regio utrecht mijn woning is onlangs helemaal opgeknapt en de huur is 580 het betreft een 5 kamer woning waarvan 3 slaapkamer een grote tuin en een bergzolder ruime keuken en ruime woonkamer
Hallo

Ik las u advertentie op startpagina over een woningruil, ik bergreep daaruit dat u in IJsselstein woont en graag de richting van houten op wilt,
Ik zelf woon in Rijswijk (Zuid-Holland) en wil erg graag naar IJsselstein wellicht is er een 3 hoeksruil mogelijk, ik heb namelijk een aantal woningen gezien in Houten die graag de richting van Rijswijk op zouden willen.

Staat u hier voor open?,

Ik hoop spoedig van u te horen


met vriendelijke groet
Jimmy van 't Hoenderdaal
bent u nog op zoek naar iemand die van ijsselstein naar houten wilt!?

ik woon in ijsselstein en wil graag naar houten,

je kan mij contacten per mail op ellenjjansen@hotmail.com

hoor graag
ja ik wil wel naar ijsselstein maar wat heb jij in de aanbieding dan
Hallo ik heb een 4kamereensgezinwoning in Utrecht en wil graag naar IJsselstein Mvg jb
Hoi hoi ik wil wel na ysselstyn ,ik kom uit houten
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
24 juni 2014 09:44
Hoi Jeroen,

Ik heb een mooi 3 kamer appartement in Houten castellum, op 3 minuten loopafstand van winkels en station,je bent binnen 8 minuten in Utrecht.
Het is op de 3e verdieping met lift en een eigen parkeerplaats. De huur bedraagt 688 en er is huursubisdie mogelijk.
Het is een ruime woonkamer 40 vierkante meter, 2 ruime slaapkamers een grote badkamer en een grote bergruimte voor wasmachine ea,ook is
er beneden een bergruimte.
als je interesse hebt reageer dan even via mijn prive mail,dus niet via deze site omdat bij mij niet helemaal goed werkt.
vincenza65@live.nl
Ik heb een eensgezinwoning in utrecht en wil graag naar IJsselstein driehoeksruil mag ook Gr. J
Hallo

Wilt u nog steeds ruilen.
Ik heb een hele grote 5 kamerwoning in IJsselstein.
4 slaapkamers ruime keuken 2 badkamers 2 toiletten grote voor en achtertuin en schuur aan de woning vast(ideaal)
De woning is gelijkvloers en net alles gewit geverfd en nieuwe vloer.
Ik hoor het graag van u
Groetjes
Hallo

Wie heeft er interesse in een ruime 5 kamerwoning in IJsselstein.Het is een hele mooie ruime lichte woning.Gelijkvloers met voor en achtertuin,4 slaapkamers, 2 toiletten en 2 badkamers,schuur aan de woning vast en dat is echt ideaal,Alles is net gewit, geverfd, nieuwe vloer.
Ik wil alleen naar Utrecht en echt alleen maar Utrecht.
En alleen eengezinswoning met tuin en t liefst 3 slaapkamers.Ik hoor het graag
Groetjes
kzelf woon momenteel in Ijsselstein Ijsselveld in een 4kamer appartement.
Het is een etagewoning waarvan onlangs nog het portiek en de balkon een renovatie hebben gehad dit jaar. We hebben een nieuwe lift en een nieuwe balkon gehad.
Heb een ruime afzonderlijke keuken en een grote woonkamer daarnaast ook nog een aparte douche en wc. Heb 2 ruime slaapkamers en een kleinere slaapkamer.
Woon op 1 min loopafstand van supermarkt en een kleuterschool. Daarnaast is er een tram en bushalte op 1 min loopafstand en een winkelcentrum op 5 min loopafstand.
Het is een een leuk huismet veel parkeer gelegenheid, een leuke omgeving je woont centraal bus en tram stoppen 100 meter vederop.
Het huis is 2 jaar geleden helemaal geschilderd en voorzien van een nieuwe laminaat vloer. bij interesse kan u mij mailen mail adres is blondje__@hotmail.com groetjes
Hoi,

Ik heb een nieuwbouw 3 kamerappartement in Houten Castellum.
Laat mij weten of u interesse heeft!
Hoi bent u geïnteresseerd in een nieuwbouw 3 kamerappartement in Houten castellum. Boven winkelcentrum, nabij station.
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
18 augustus 2015 03:43
Heb een grote 1 gezinswoning in houten met 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder waar 4e slaapkamer is gemaakt met soort vliering.
Voor en achtertuin. Wil graag naar Ijsselstein beneden met tuin en 2 slaapkamers.
In goede buurt.
Als iemand interesse heeft hoor ik dit graag.
Ik woon in Zuid.
Hallo moossie
Ik heb een eengezinswoning in ijsselstijn wil graag naar houten
Heb je telefoonnumer?? Kunnen wij makkelijk bespreken.
Hoi,

Ik heb ook interesse in uw woning. Wellicht dat we wat kunnen betekenen voor mekaar. Zou ik u kunnen bellen/direct mailen?
U kunt mij bereiken via Tina4you@live.nl

Zie graag uw reactie terug. Bedankt!

Grtjs Tina
SanTina
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
09 september 2015 14:32
Moossie1 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heb een grote 1 gezinswoning in houten met 3
> slaapkamers en vaste trap naar de zolder waar 4e
> slaapkamer is gemaakt met soort vliering.
> Voor en achtertuin. Wil graag naar Ijsselstein
> beneden met tuin en 2 slaapkamers.
> In goede buurt.
> Als iemand interesse heeft hoor ik dit graag.
> Ik woon in Zuid.



Hoi,

Ik heb ook interesse in uw woning. Wellicht dat we wat kunnen betekenen voor mekaar. Zou ik u kunnen bellen/direct mailen?
U kunt mij bereiken via Tina4you@live.nl

Zie graag uw reactie terug. Bedankt!

Grtjs Tina
Reageren Reageren met quote
SanTina
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
09 september 2015 14:34
Moossie1 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heb een grote 1 gezinswoning in houten met 3
> slaapkamers en vaste trap naar de zolder waar 4e
> slaapkamer is gemaakt met soort vliering.
> Voor en achtertuin. Wil graag naar Ijsselstein
> beneden met tuin en 2 slaapkamers.
> In goede buurt.
> Als iemand interesse heeft hoor ik dit graag.
> Ik woon in Zuid.



Hoi,

Ik heb interesse in uw woning. Zou ik u ook direct kunnen bereiken via tel of mail om het te bespreken? Zie graag uw reactie terug. Bedankt!

Grtjs Tina
Reageren Reageren met quote
hoi Sara & Moosie,

Ik heb interesse in uw woning. Bent u evt ook tel bereikbaar? U kunt mijnbereiken via tina4you@live.nl

Ik heb een groot 5 kamer eengwoning in Schalkwijk bwjr 1999 (ligt in Houten). Ik wil graag naar Houten Zuid en sta ook open voor 3 hoeksruil. Wil graag een soortgelijke woning terug, dus ook een eengwoning met 3 slpkmrs en een zolder met vaste trap.

Groetjes Tina
Re: Woningruil Houten - IJsselstein (TOPwoning!)
13 september 2015 17:28
Hallo Tinaf,
Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Utrecht, grote tuin,
Alle voorzieningen in de buurt.
Ben bereikbaar op imane.sanhayi@gmail.com
Gevraagd eengezinswoning
11 juli 2016 12:39
Hallo wie is geïnteresseerd in een eengezinswoning in houten wijk de sloten 3slaapkamers 4 mogelijk op zolder voor en achtertuin. Zoek eengezinswoning in wijk de hagen en/of de weides huur tot 670.
Hoi, ik heb een 3 kamerappartement boven winkelcentrum castellum in Houten huur 691,- laat maar weten of u interesse heeft. Tel 0643413286
Bea Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi hoi ik wil wel na ysselstyn ,ik kom uit houten

Wat heb je te bieden in houten kom zelf uit IJsselstein 4 kamer eensgezinswoning me mail rachel697@msn.com
Hoi ik heb een 4 kamer eensgezinswoning in IJsselstein huur 616 interesse mail me rachel697@msn.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: