Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPOED SPOED SPOED!! Wie helpt ons weg uit Zandvoort?

Gepost door emily 
mooi ruim licht 4 kamer gallerijwoning op de 2e verdieping (met lift) aangeboden.
nieuwe badkamer en toilet, breed zonnig balkon.
rustige kindvriendelijke buurt, met scholen en winkels op loopafstand, net als de bushalte.
met de fiets ben je in 10 min op het strand en/of in t centrum en treinstation.

de woning heeft 3 slaapkamers, 2 grote en 1 kleine.
een gesloten keuken, ruime woonkamer, en ruime nieuwe badkamer.
overal is dubbel glas.

gevraagd:

het liefst in Heemstede, haarlem, haarlemmermeer of haarlemerliede.
anders ben ik ook misschien geintereseerd in een woning, eengezinswoning of galerijflat maakt niet uit, maar niet verder dan een uur rijden van haarlem.

ik vraag een soortgelijke woning, in ieder geval met 3 slaapkamers.
een rustige kindvriendelijke buurt met de voorzieningen niet al te ver weg.

denk je iets interessants in ruil te hebben laat het me weten!
Re: SPOED SPOED SPOED!! Wie helpt ons weg uit Zandvoort?
28 juli 2011 01:45
Hallo Emily,

Wij hebben wel interesse in de woning.
Zou je mij willen mailen dat praat wat makkelijker
Kim_Roele@hotmail.com
Kenmerken woning: Aanwezig:1 wc(beneden),douche van 1.97cm bij 1.20cm met wastafel,cv, zolder/berging(met vlisotrap te bereiken en is over de hele opervlakte vh huis), balkon, berging, douche, voortuin met parkeergelegenheid, achtertuin met stenen schuur eventueel in overleg een blokhut/tuinhuis van 3 bij 3 meter (twv 1200 euro),mooie houten schommelbank,e.d Voorzieningen in de buurt,op loop- en fietsafstand: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels,bos,veluwe,kinderboerderij,ook zeer geschikt voor ouderen,rustige en vriendelijke buurt,zwembad enz. Omschrijving: -1 slaapkamer van 7m2(met balkon)en heeft een tegelvloer. -2 grote slaapkamers van 11m2,(beide met inbouwkasten)is ook een optie om van deze 2 slaapkamers 3 slaapkamers te maken. -Doorzonwoonkamer van 24 m2 met inbouwkast,openhaard en deur naar grote achtertuin -Aparte keuken van 3 bij 3 meter ook met deur naar achtertuin en aansluiting voor eventueel een vaatwasser.De keuken heeft tegelvloer. -Tuin totaal 128 m2,met stenen schuurtje en eventueel in overleg met z.g.a.n blokhut/tuinhuis van 3 bij 3 meter(t.w.v 1200€) -De woning heeft een zolder/berging,kelder en een inbouwkast met aansluiting voor de wasmachine en droger,hal/gang beneden heeft tegelvloer. Je hebt een voor een achtertuin,ideaal met kinderen en/of huisdieren Bij deze huizen is uitbouwen geen probleem in overleg met Woonstede,er word door veel mensen hier aangebouwd/uitgebouwd. Huurprijs bedraagt:480€ (je kan dus huursubsidie krijgen op dit huis)

6713bj
hoi Plate

bedankt voor je reactie, ik kan alleen niks lezen over de locatie,
alleen dat het vlakbij de veluwe is.

groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: