Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Spoed woningruil Amersfoort (is er nou echt niemand joh)

Gepost door Breda 
Spoed woningruil Amersfoort (is er nou echt niemand joh)
19 juli 2011 13:17
kom op mensen is er nou echt niemand vanuit amersfoort die naar Breda wilt verhuizen?????
Hallo meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Omdat wij sinds 21 juni jl. online zijn staat onze database in de kinderschoenen. Graag zien wij uw ruiladvertentie tegemoet op www.deruilmakelaar.nl.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Vet

De Ruilmakelaar
www.deruilmakelaar.nl
Re: Spoed woningruil Amersfoort (is er nou echt niemand joh)
25 juli 2011 13:50
Re: Spoed woningruil Amersfoort (is er nou echt niemand joh)
27 juli 2011 11:00
ik wil heel graag naar zeist of amersfoort of de bilt of baarn,


O is echt niemand joh!!
Hallo, ik ben op zoek naar een woning in Breda. Ik woon in Amersfoort, in een kleine 3 kamer benedenwoning met kleine tuin, CV, gerenoveerde douche, open keuken.Omdat het een zgn. seniorenwoning betreft weet ik niet of de woningbouwvereniging Portaal accoord gaat met woningruil als het niet meer als seniorenwoning wordt gebruikt. De huurprijs is ca. 420 euro per maand, exclusief gas/licht/water. Wat voor woning bied jij aan? Wat is de huurprijs?
Re: Spoed woningruil Amersfoort (is er nou echt niemand joh)
03 oktober 2011 18:14
Hoi John,

Ben geintreseerd kunt u mij bellen op 0626065487
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: