Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil U Amsterdam Wij Naar Zuid-holland

Gepost door Sam 
Sam
Woningruil U Amsterdam Wij Naar Zuid-holland
15 juli 2011 21:55
Beste mensen,

Ik heb een woning in Amsterdam Nieuw-west Slotervaart.
Een begane grond woning 4 kamers, beneden woonkamer, wc, keuken, berging/schuur en een achtertuin.
Boven 3 slaapkamers douche en daar boven een zolder kan je ook als slaapkamer inrichten.
Huur is 570 en huursubsidie is mogelijk.
Verder is het een hele rustige kindvriendelijke buurt, om de hoek buslijn, 5 min lopen tram en treinstation. Winkels met 10 min. loop afstand.

Ik zoek een 4 of 5 kamer eengezinswoning of flat 1e en 2e misschien ook 3e of 4e maar dan met lift in Zuid-Holland Den haag, Delft, Leidschendam, Rijswijk of Voorburg en omgeving.
Noord-Holland, Hoofddorp, Uithoorn, Aalmeer, Nieuw-Vennep, Naarden, Weesp en omgeving.


Interesse kunt u mij mailen via samirasaji@hotmail.nl of bellen 06-43156139 graag met nummer bellen.



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/07/2011 19:14 door Sam.
Re: Woningruil U Amsterdam Wij Naar Zuid-holland
16 juli 2011 09:51
goedemorgen,

ik heb een email naar u toe gestuurd en ik hoop dat ik van u hoor.

mvg,
azer
Re: Woningruil U Amsterdam Wij Naar Zuid-holland
20 juli 2011 08:47
hallo,

wij hebben contact gehad over de mogelijk 3 hoeks ruil,en u zou mij terug bellen en het is niet gebuurt.ik heb u gisteren ook geprobeerd te bellen maar u neemt niet op.
ik hoop toch dat ik van u hoor.


mvg,
azer
Hallo meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw reactie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Omdat wij sinds 21 juni jl. online zijn staat onze database in de kinderschoenen. Graag zien wij uw ruiladvertentie tegemoet op www.deruilmakelaar.nl.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Vet

De Ruilmakelaar
www.deruilmakelaar.nl
Sam
Re: Woningruil U Amsterdam Wij Naar Zuid-holland
22 juli 2011 03:35
hey azer ik heb u een email gestuurd met een ander idee.

Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: