Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

NIEMAND die naar BEVERWIJK wilt verhuizen ?

Gepost door phas 
Niemand die in beverwijk wilt wonen?
hallo ik woon in zevenaar tussen woning 5kamer zolder fast rap als u ook selfde ik wil graag ruilen gr uslu
hallo ik woon in dronten flevoland ik wil graag ruil ik heb een gezins woning 4kamer voortuin acter tuin centrum school als digt bij dank wel groetje kubilay mijn tlf nr 0641688348
Hallo , ik zoek eigenlijk een woning in amsterdam. Dank je voor je reactie
Hallo Phas,
Ik heb een mooie driekamerwoning aan het water in Amsterdam westerpark. Ik wil echter heel graag in castricum of egmond wonen. Als je een woningruil in deze omgeving vindt kunnen we een driehoeksruil overwegen.
vriendelijke groet, Maria
Hallo maria misschien kunnen we contact houden via mail ? Kun je me je mail geven ?
Groetjes phas
Hallo, wij wonen in zwolee
heeft u interesse om in zwolle te komen wonen?
Tel 0383374113
Re: NIEMAND die naar BEVERWIJK wilt verhuizen ?
26 september 2011 13:52
hallo
wij willen eventueel wel naar beverwijk maar wat is u woning ?

mail naar bokitasweet@hotmail.com


fam oostrom
Geachte Heer/Mevrouw

ik heb interesse in uw woning, ik zou wel graag foto's willen zien als dat mogelijk is .
ik zelf woon in Zuid-Holland in een zeer rustige buurt met 1min loopafstand bushaltes, 5min van het centrum vandaan,
een kindvriendelijke buurt !! en het is een eengezinswoning ( tussenwoning) met 4kamers voor & achtertuin
wilt uw meer weten kunt uw mij mailen...

Met vriendelijke groet Nassiri
Waar wil jij dan heen want ik woon in rotterdam
Re: NIEMAND die naar BEVERWIJK wilt verhuizen ?
22 januari 2012 17:22
wat vind je van brummen groot huis 4 slaapkamers
hallo,

ik woon in emmen eensgezinswoning heeft u interesse kunt u mij bellen voor meer info 06-44557379
Hallo

Wat hebt je te bieden in Beverwijk
Wij wonen in Amersfoort in een ruime eengezinswoning
met 3 slaapkamer een zolder en een ruime woonkamer met open keuken
een voor en een achtertuin .

mijn email is :busmany@live.nl
hallo ik heb een 5kamer woning in rotterdam en wil graag naar beverwijk maar wat voor woning heeft u?

gr.
Wij wonen in Wervershoof bouw jaar 2007. Gemeente Medemblik van vandaan .
Dit is een mooie etagewoning met twee verdiepingen 2 slaapkamers in een mooie groene buurt. Vlak bij het strand.
En veel parkeer ruimte voor de deur. Ook stopt er een bus in Wervershoof. En er zit een school voor de deur. Kan dit een optie voor u zijn?
de huur is 431 Euro
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Henk en Priscilla
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: