Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U 15 minuten vanaf Nijmegen en Den Bosch, ik naar Breda

Gepost door G. Vroegop 
Ik heb een ruime hoekwoning in Schaijk, centraal tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen, beide slechts 15 tot 20 minuten afstand van beider centrum. +/- 80 vierkante meter achtertuin, oprit en garage. Beneden: Woonkamer 30 vierkante meter, aparte keuken met bergruimte onder de trap, hal en toilet. 2e verdieping: 1 kleine logeerkamer, en twee grote slaapkamers. 1 douche ruimte met wasbak, 1 badkamer met toilet, douche en ligbad. 3e verdieping via vliso trap, ruime zolder. Ik ben opzoek naar een woonruimte in Breda, bij voorkeur aan de zijde van Heusdenhout. Sta open voor suggesties mits binnen Breda.
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Daniela
Sorry,
het moet voor mij echt Breda zijn, ik heb alleen een voorkeur voor een bepaald deel van Breda, maar daar valt altijd over na te denken.
Bedankt voor je reactie, succes met je zoektocht.
Re: U 15 minuten vanaf Nijmegen en Den Bosch, ik naar Breda
15 juli 2011 09:48
ik ken wel iemand die zijn woning verhuurd alsje daar geintreseerd in bent?
zeer zeker interesse!!!!
wellicht wilt u de persoon in kwestie contact met mij op laten nemen?
gabri.vroegop@hotmail.com

Alvast mijn hartelijke dank
niemand die een mooie hoekwoning met drie slaapkamers, twee badkamers en een garage wil?
ik ben nog steeds op zoek! wie woont er in breda en wil ruilen?
Beste Gabri,

Ik heb wel interesse in uw woning.
Re: U 15 minuten vanaf Nijmegen en Den Bosch, ik naar Breda
27 februari 2012 14:26
Ik woon in Breda. Ik ben per direct op zoek naar een woning in Arnhem, nijmegen en den bosch. Ik heb een appartement op de 2e etage (met lift), twee slaapkamers, een grote woonkamer en een geslote keuken. Het ligt 5 min lopend van winkelcentrum, bushalte, station en basisscholen. Ik ben op zoek naar een appartementje of een eengezinswoning met 3 slaapkamers.

Als je wilt ruilen bel: 0619454330
Re: U 15 minuten vanaf Nijmegen en Den Bosch, ik naar Breda
27 februari 2012 21:39
hai wat vind je van brummen ik heb een groot huis woon er alleen 4 slaapkamers gr f
Wel eens op www.ruilenverhuis.nl gezocht naar een ruil partner? Daar kunt u niet alleen in aanbod zoeken maar daar kunt u ook vinden wie er naar uw buurt wil verhuizen. Meldt nu ook uw woning aan op www.ruilenverhuis.nl en geef woningruil.startpagina.nl/prikbord op als tipgever en betaal heel 2012 slechts 1 euro per maand i.p.v. 5 euro per maand. Dus heel 2012 nu voor slechts 10 euro (ipv 50 euro). Meer info over ruil concept en de voordelen van ruilen, zie www.ruilenverhuis.nl
Ben overtuigd dat woningruil de woningmarkt zou kunnen redden.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: