Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amsterdam Naar????

Gepost door kimstar 
Goeiedag,

Ik heb een 4-kamer etagewoning(de derde slaapkamer is er zelf ingemaakt). De woning is op de eerste etage, het gebouw gaat tot drie hoog. De woning ligt in de wijk gein.
cv aanwezig, bergruimte en opslagbox beneden.


Ruime balkons voor en achter grenzend aan de grotere slaapkamer. In de directe omgeving zijn er twee winkelcentra, die op loopafstand te bereiken zijn.
Tevens zijn er scholen aanwezig van diverse niveaus. Voor recreatie hoeft u niet ver te zoeken. De woning is omringd door natuur, op loopafstand ligt het Gaasperplas. In dit natuurgebied is er een strand aangelegd waar u lekker van de zon kunt genieten.
Tevens biedt het bos u ook hele mooie wandel routes. Voor de kleintjes zijn er tal van mogelijkheden, in de nabijheid zijn er een kinderboerderij en speelparadijs(ballorig) aanwezig. De woning is zeer gunstig gesitueerd ten opzichte van de uitvalswegen, zoals de A1, A2 en de A9. Parkeren is gratis! Met het OV kunt u ook goed uit de voeten, u bent met de metro binnen 15 minuten in het centrum, gaat u liever met de bus, de dichtstbijzijnde bushalte begeeft zich op minder dan 500 m.
Het NS station Holendrecht ligt op een kleine 2 km en is met de metro gemakkelijk te bereiken.
ik hep 5 kamser woning Zaandam eengizein woning alsje wil meil naar eylulsuna@live.nl
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
13 maart 2015 08:40
hoi hoi

zou u naar zeist licht dicht bij utrecht willen mooi 4 kamer beneden woning

grt sam
IK HEB EEN WOONHUIS ZAANDAM 5 KAMER WONING IK ZOEK WONING 3/4 KAMER WONING AMSTERDAM GEUZENVELD SLOERDIJK MIJN TELEFOON 0687132308
Hallo Sam, zoek je perse een woning in Amsterdam of vind je een mooie flatwoning in Eindhoven (mooie ligging, winkels in de buurt, ov etc) ook een idee. Ik zoek namelijk een woning/flat in de omgeving van Utrecht. vandaar dat ik je dit bericht stuur. Vriendelijke groet s
hi ik benop zoeken4 geraag hoor ik van u 0685060360
op zoeken wooninge ik woon in amsterdam centrum ik heb 2 kamer en ben ik
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: