Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amsterdam Naar????

Gepost door kimstar 
Woningruil van Amsterdam Naar????
23 juni 2011 10:39
Wij hebben een woning in Amsterdam Slotervaart
We hebben een 4 kamerwoning wat we hebben omgebouwd tot 3 kamerwoning (we hebben nu een grote eetkamer inplaast van een 3e slaapkamer) maar door 2 deuren terug te plaatsen is dit zo weer een 4 kamer woning.
We hebben 2 slaapkamers en 2 balkons en een box.
Ruime eet-woonkamer en de douche en wc zijn in aparte ruimtes.
Via de keuken heb toegang tot 1 balkon en via een slaapkamer heb je toegang tot het andere balkon.
Achter ons huis heb je toegang tot een gemeenschappelijke grote buiten plaats
De woning is 80m2 en de kale huur bedraagt 498 euro excl service kosten. (100 euro)

Binnen een paar minuten bent u bij t sierplein en Osdorpplein.

Voorzieningen in de buurt:
Bus/tram haltes, Treinstation, Winkels, Scholen, Parkeergelegenheid, Park/groen voorziening.
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Daniela
Hallo,

Heeft u eventueel interesse in een 4kamer eengezinswoning met alles erop en eraan in Den Bosch of Roosendaal?
Laat het me weten bij interesse voor meer info.

Afz O.B
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
20 juli 2011 11:43
Hoi Kim,

Zou je naar Deventer willen verhuizen? Zie ook [#$%&]
Peet
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
20 juli 2011 13:33
Heb je belangstelling om richting Arnhem te verhuizen dan heb ik onderstaande in de aanbieding! Ik wil graag naar A'dam!

AANGEBODEN in ARNHEM: Nette 3-kr Flat gelegen in een rustige groene buurt in de omgeving van het station en centrum van Arnhem Noord (ca 10-15 minuten) Ik heb geen bovenburen.Vlakbij uitvalswegen richting A12/A50. Balkon op het westen, woonkamer met veel lichtinval en met mooi weids uitzicht, gedeeltelijk over Arnhem -Zuid en op groen in de buurt. Op woning huursubsidie mogelijk. Geschikt voor 1--3 persoonshuishouden.Oppervlakte woonkamer: 24 m2/ Slaapkr 1: 15 m2, Slaapkr 2: 10 m2 Berging: 11 m2. Buitenzijde flat net geschilderd. Wat betreft huur, daar zitten per maand stookkosten bij inbegrepen, die 1x per jaar worden verrekend, hangt af van het persoonlijk verbruik.(bedrag terug of bijbetalen) Totale huur: 476 euro Lombok is een gezellige kleine wijk, afgewisseld met koop -en huurwoningen. Voordeel van deze woonplek: Je bent zo in het centrum van de stad en zo in de bossen rondom Arnhem. Ook een wijk met weinig vandalisme of inbraak! Graag wel iemand,die serieus overweegt om op korte termijn te gaan verhuizen en die het financieel kan doen. IK wil GRAAG RUILEN met iemand, die een woning heeft in A'dam/ Haarlem eventueel Utrecht.

INTERESSE dan mailen naar pdv-woningzoeker@hotmail.com/06-12600582. Peet
Hallo meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw reactie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Omdat wij sinds 21 juni jl. online zijn staat onze database in de kinderschoenen. Graag zien wij uw ruiladvertentie tegemoet op www.deruilmakelaar.nl.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Vet

De Ruilmakelaar
www.deruilmakelaar.nl
Hallo Kimstar,

Heb jij misschien belangstelling in een ruilwoning in Enschede?

Groetjes Latoya
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
23 juli 2011 11:44
Hallo Latoya,

Wellicht heb ik wel interesse.
Zou je mij willen mailen met wat meer informatie.
Dat gaat wat makkelijker als hier, hier kijk ik niet elke dag op.

Kim_roele@hotmail.com
hoi Kimstar

geintereseerd in een ruim 4kamerappartement in een rustige kindvriendelijke buurt in Zandvoort?
ik heb net mijn spoed advertentie op deze site gezet voor meer info.

groetjes
Hallo,

Ik heb een 4 kamer gallerij flat in Alkmaar.
Voor meer info: jaguargirlie@hotmail.com

Groetjes,

Jenny
Hallo meneer/mevrouw

Ik woon in rotterdam.ik wil mijn huis ruilen .bestaat uit 4 kamers.3 ruime slaapkamers 1 grote woonkamer met open keuken.
als u interesse heeft hoor ik graag van u.mag ook mailen.gunay.alptekin@live.nl
Goedenavond,

Ik heb een hele leuke en nette flatwoning met 3 slaapkamers in Apeldoorn. Vlakbij centrum en Paleis het Loo, met veel groen eromheen, scholen en winkelcentrum op loopafstand.

Mocht je interesse hebben, hoor ik graag van je.

Met vriendelike groeten,
Mehry
Hallo,

Is rotterdam een optie?

Groet
Pris
hallo
wij hebben een 4kamer woning in arnhme zuid
met 3 slaapkamer en grote voor en achtertuin
hallo,kimstar.
ik heb eengeziens woning in gelderland.als u interesent heeft.
kunt u me bellen--0684514734 op mail bovestaand.
groet van khan
Hallo

ik woon in rotterdam crooswijkseweg.op de tweede etage.
ik heb een 4 kamerwoning.een grote woonkamer met open keuken.3 ruime slaapkamers.
toilet badkamer zijn apart.een balkon en kelder.het is een niewbouw woning.
mooie buurt met dichtbij scholen ,winkels,bus/tramhaltes,parkeergelegenheid.over 5 minuten lopen is er ook een sportcentrum met een voetbalveld en ook
tennisveld.
de huur is 643 euro.huur toeslag is mogelijk.als u leuk vind kunt u mij mailen.
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
14 maart 2014 16:58
beste Kimstar,

Ik heb een huis in amsterdam oost. 4 slaapkamers en 1 woonkamer. bouwjaar 1983
Als u geinteresserd bent kunt u me mailen op bircanyasemin@hotmail.com
Hoi, ik heb een moie eengezins woning met 3 slaapkamers Grote zolder voor een achter tuin in Zeeland Wissenkerke,
Interesse?
Naar welke plaats zou je willen? Ik heb een eengezinswoning 3 slaapkamers voor- en achtertuin in rotterdam oost. Je kunt me mailen mgl1952@hotmail.com
Hallo,

Ik ben zeer geïnteresseerd in je woning heb je die nog??
wij zijn dringend en een beetje met spoed op zoek naar een grotere woon ruimte wegens gezinsuitbreiding
mijn schoon ouders wonen daar ook en ik zou graag weer dichterbij mijn vader willen wonen mijn moeder is helaas
overleden maar woonde ook in de buurt daar.. zou je mij zsm willen mailen? of bellen kan ook ik ben bereikbaar op nr
0687149704

Met vriendelijke groet

Cheyenne
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
11 december 2014 15:06
wie wil er met mij ruilen heb 2slaapkamers een grote woon kamer met open keuken grote achter tuin ik woon 10 munten van rotterdam af ik hoor van julie als julie meer wille weet
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels -
Omschrijving:
Graag wil ik mijn ruime appartement ruilen met een woning in Amsterdam. Ideaal als u meer ruimte nodig heeft en een meer rustige omgeving zoekt. De omgeving is rustig en groen. Het appartement heeft vrij uitzicht zo wel aan de voorkant als aan de achterzijde. Het trein station is slechts 10 minuten lopen. Er stopt tevens een Bushalte voor de flat.
tel 0685091965
ik heb een kamer in een nieuwe gebouw en Utrecht, het is een nieuwe gebouw van van 2009 ,
Hallo

Iemand messchien interesse in een lichte, knusse 3 (voorheen 4) kamer woning (60m2) in Amsterdam bos en lommer. 2 kleine slaapkamers en grote woonkamer, woonkamer heeft een soort hoek indeling en dat was voorheen de 4e kamer. Min punt is de kleine keuken, douch en wc appart, groot balkon met opberg kast, zolder. Woning is ideaal geschikt voor 1 a 2 persoonshuishouden of met kind. Dichtbij het station Sloterdijk en Centrum ben je binnen 10 minuten, rustig omgeving en top lokatie in bereikbaarheid, alles in de buurt is in handbereik, uitstekend bereikbaar met bus 15, 21, 64, 80 en tram 12 en 14. Winkelcentrum met vele voorzieningen en alle dagelijkse benodigdheden op loop afstand!


Gezocht: Ik zoek een sociale huurwoning in Amsterdam West, Nieuw-West! 2 of 3 kamers zijn gewenst.

Voorwaarden verhuurder: Het is een sociale huurwoning, dus huursubsidie is mogelijk! De huur is €460,56.

Ps. Ik sta ook open voor een driehoeksruil.

Email: abdel_2000@live.nl
Tel: 0617632805

Met vriendelijke groet,

A. Haouli
Mo
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
12 februari 2015 21:42
yasemin Schreef:
-------------------------------------------------------
> beste Kimstar,
>
> Ik heb een huis in amsterdam oost. 4 slaapkamers
> en 1 woonkamer. bouwjaar 1983
> Als u geinteresserd bent kunt u me mailen op
> bircanyasemin@hotmail.com


Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
H.hansma
Re: Woningruil van Amsterdam Naar????
20 februari 2015 15:23
Cheyenne Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>

Is dat gelegen in Amsterdam cheyenne ?

Je kan je bericht ook sturen naar gie-werk@live.nl

> Ik ben zeer geïnteresseerd in je woning heb je
> die nog??
> wij zijn dringend en een beetje met spoed op zoek
> naar een grotere woon ruimte wegens
> gezinsuitbreiding
> mijn schoon ouders wonen daar ook en ik zou graag
> weer dichterbij mijn vader willen wonen mijn
> moeder is helaas
> overleden maar woonde ook in de buurt daar.. zou
> je mij zsm willen mailen? of bellen kan ook ik ben
> bereikbaar op nr
> 0687149704
>
> Met vriendelijke groet
>
> Cheyenne
Hallo is het huis nog beschikbaar
Geweldige eengezinswoning in Heerhugowaard intresse? wij willen naar Amsterdam of den-haag of rottedam.
Mail maar naar mireille_bruin@hotmail.com
Beste adverteerder,

Zelf heb ik een woning in Amsterdam- Osdorp De Aker.je bent zo op de ring en richting Haarlem. Het treft een eengezinswoning met cv ,mooie grote achtertuin en voor tuin. Op de eerste verdieping treft u de Woonkamer, open keuken en wc aan. Op de boven verdieping treft u twee slaapkamers aan, douche, inbouwkast en cv-ketel. Woonkamer van 22,82m en keuken 7.64 m.Slaapkamer1 is 12,88m en Slaapkamer 2 is 10,87m. Het is wel een vrije sector woning. De huurprijs is 770 inclusief servicekosten. Ik heb bij de woningbedrijf nagevraagd over evt. huurverhoging bij woningruil en dat zal ook het geval zijn. Dan zal de brutohuur dus incl. servicekosten tussen 825 en 850 euro zijn. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, bij evt. vragen hoor ik het graag van u.

Gr Samira                         
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: