Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar rijswijk z-h Wij naar Den-haag of omg

Gepost door mama26 
Eerste woonlaag met eigen tuin, doorgebroken 5 kamerwoning ( nu 4 kamerwoning) Speelveld achter, Winkelstraat op 1 minuut lopen. Bogaard op 5 min lopen.
tegenover basisschool. Kindvriendelijk. gelijkvloers. Tuin met omheining. 3 slaapkamers. Ruime hal. rustige buurt/straat. Leuk voor jonge gezinnen. Huur 450,- huurtoeslag mogelijk.

wij zoeken. Woning met min 3 slaapkamers in den haag omg. Liefst bovenwoning of flat. Maisonette.
Groene omgeving. ( scheveningen, duindorp, loosduinen, ypenburg, wateringen waterings veld. leidschenveen.pijnacker nootdorp.) Max huur is 600,-
Vergeten tongue sticking out smiley: Voor en achter balkon. 1 Slaapkamer is met openslaande balkondeuren. Wil ruil mogelijk maken binnen termijn van 5 maanden
hoi ik woon in pijnacker noord leuke buurt 3 slaapkamers en een grote woonkamer met open keuken
een grote balkon
op de 4 etage met lift
voor een veld en achter een veld
bij intresse hoor ik t wel
groetjes mirelle
Hallo

Ik heb een mooie hoek eengezinswoning (nieuwbouw) met 4slaapkamers
waarvan 1 op de zolder (vaste trap) voor en een achtertuin,berging 2wc's
In het gezinsvriendelijkste stad Zoetermeer
Voor meer informatie kunt u mj bellen
Mijn telnum is 06-33100124

Met vriendelijke groeten
Sara
Sam
Re: U naar rijswijk z-h Wij naar Den-haag of omg
22 juli 2011 03:46
Hoi,

Ik dacht misschien aan een driehoeksruil ik heb zelf met iemand uit Ypenburg gesproken die wil graag naar Adam verhuizen waar ik dus woon.
Alleen vond ik Ypenburg een te rustige buurt dus vandaar dat ik aan jou vraag of het je wat lijkt. Het is een eengezinswoning 4 kamers. Als je geintersseerd bent dan hoor ik graag van je. samirasaji@hotmail.nl / 0643156139

Adertentie nummer van Ypenburg is: 243141 op www.@#$%&
Groetjes
hallo ik heb een eengezinswoning in westland 4 kmrs gravenzande gr linda
Sam
Re: U naar rijswijk z-h Wij naar Den-haag of omg
30 juli 2011 04:24
Hey,

Bent u ook geintresseerd in escamp erasmusweg ?
samirasaji@hotmail.nl
Groetjes
ik zal even me mail geven voor de mensen die inresse heben om woningruil t doen met mijn ik woon in pijnacker mirelle_hoekstra@hotmail.com het liefst een huis in rijswijk of den haag leuke buurt waar je centraal zit ma wel een 4 kamerwoning
hallo ik heb een eengezinswoning in westland s gravenzande 4 kmrs 3 slaapkamers zolder ook omgebouwd tot slaapkamer douche 2xwc cv achtertuin huur 541 met huursucidie gr linda
hallo

Weet niet of je nog op zoek bent?

woon in vrederust in een portiekwoning op de 3e verdieping
doorgebroken 4 kamerwoning
groen voor en achter op 5 min loopafstand van wateringen
scholen winkels en openbaar vervoer op loopafstand
cv douche berging balkon voor en achter

huur is verhoogt naar 596 maar je kan wel huursubsidie krijgen

groeten annika
hallo sara.
ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers in het hartje den haag centrum.
alles is in de buurt.winkels.mark,ziekenhuis,huisartsen,scholen,openbaarvervoer en het is kindvriendelijk buurt.
mocht je interesse hebben hoor ik het graag je kan me mailen leila7171@hotmail.com

mvg leila
hoi laila ik wil graag met jouw ruilen ik voon zelf in den haag centraalstacion in een maisonette 4kmrs 1etaag groot keuken en groot balkon en woonkamer
hallo mama.

ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers in het hartje den haag centrum.
alles is in de buurt winkels scholen huisartsen ziekenhuis openbaarvervoer en het is kindvriendelijke buurt
mocht je interesse hebben hoor ik het wel.
je kan me ook mailen leila7171@hotmail.com

met vriendelijke groet.
leila
Hallo mama26,

Is Leiden iets voor u? mail me dan op familiedajani@gmail.com

Groet
Ferry
beste lina.

waar woon je precies bij centraal station.
je kan me mailen leila7171@hotmail.com of bellen 0648837774


groetjes leila
beste lina.

waar woon je precies bij centraal station.
je kan me mailen leila7171@hotmail.com of bellen 0648837774


groetjes leila
hoi leila ih woon vlakbij de snelweg a12 daendelsstraat en u waar presis welk straat?
Hoi

welke buurt van den haag zoek je en wat voor soort woning.

GR Nelly
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: